« Léxico galego: problemas e soluçons | Didáctica renovadora: O Projeto Burela » |
Dia e hora da palestra: 9 de Abril às 10h00.
As comunidades precisam de elementos culturais para funcionar sobre a base da sua coesom social. Nos seus processos e por diferentes mecanismos vam seleccionando aqueles em que se reconhecem com maior facilidade, aceitando ou resistindo propostas, imposiçons, etc., algumhas das quais acabam mesmo por ser interpretadas como inerentes ("essenciais") à comunidade por parte de algumhas elites ou grupos.
Isto pode empecer as tomadas de decisom para a continuidade da comunidade e a sua coesom e pôr em risco o próprio objectivo que se persegue, ao perder de vista o carácter instrumental desses elementos, fixar umha hierarquia que nom se corresponde com os valores e desejos da comunidade ou apresentá-la de modo insatisfatório para um conjunto importante da mesma. Galiza está numha tessitura destas características.
Biografia do professor Elias Torres
Nascido em Tui no ano 1964. Professor Titular da Universidade de Santiago de Compostela.
Prémio Extraordinário de Doutoramento 1996. Director do Grupo de Investigaçom GALABRA da USC nos sistemas culturais galego, luso, africanos de língua portuguesa e brasileira.
Presidente da Associação Internacional de Lusitanistas.
Foi Vice-reitor da USC (2006-2009). Co-fundador e primeiro Presidente das Associações Itaca e Nau Catrineta e Coordenador editorial de Candeia Editora, e ex-vicepresidente da Mesa pola Normalización Lingüística (1989-1993).