« Mais aulas!O Centro Social Gomes Gaioso, com Palestina »

O Gomes Gaioso contra as agressons sionistas

13-01-2009

  03:56:01, por csggaioso, 224 palavras  
Categorias: Associaçom

O Gomes Gaioso contra as agressons sionistas

O povo corunhês manifestou-se de novo contra a agressom militar sionista em Gaza

Por volta das duzentas pessoas manifestarom-se no dia 10 de Janeiro contra a agressom militar que Israel está a perpetrar contra o povo de Gaza. Durante meia hora, e desafiando ao intenso frio que sofremos nestes dias, @s manifestantes berrarom, concentrados na Praça do Obelisco, contra a política de extermínio do estado de Israel para com Palestina.

Depois, saiu-se em manifestaçom cara a sub-delegaçom do governo espanhol na Corunha, e leu-se um comunicado onde se exigiu de novo a ruptura de relaçons diplomáticas e comerciais do estado espanhol com Israel, e também um pronunciamento claro em condena dos ataques do exército sionista a Gaza por parte do governo autonómico.

Boicote a produtos e empresas sionistas!!!

O Centro Social Gomes Gaioso encoraja aos e às seus e suas sóci@s e amig@s a boicotar activamente produtos e empresas de origem israelí e comprometidas com o regime genocida do estado judéu, assim como a empresas nom israelís que fagam negócios com Israel. Na imagem podes ver os logótipos destes produtos e empresas. Colabora na medida do possível com o boicote, nom consumindo produtos nem serviços relacionados com empresas israeliís e difunde esta informaçom.

Endereço de trackback para este post

Trackback URL (clique direito e copie atalho/localizaçom do link)

Sem comentários ainda

Quem Somos?

Esta entidade nasce com a ideia de integrar todas aquelas pessoas que, de forma aberta, se quigerem implicar na dinamizaçom deste espaço, que visa organizar iniciativas alternativas que pulem pola transformaçom da realidade em que nos desenvolvemos. + info

gomesgaioso@gmail.com

Biografia Gomes Gaioso

Ferramentas administrativas

Busca

powered by b2evolution free blog software