« Adoça a tua línguaApresentaçom de "A crise irreductible" de Alberte Momán »

Alberte Momán apresentou o seu novo livro

10-06-2009

  10:37:21, por csggaioso, 200 palavras  
Categorias: Actividades

Alberte Momán apresentou o seu novo livro

Alberte Momán apresentou no Centro Social Gomes Gaioso o seu livro "A Crise Irreductible". Um livro que contém três poemários num, escritos cada um em etapas diferentes da vida do autor, e que se refirem a aspectos diferentes das relaçons humanas, a questons referentes ao mundo da cultura galega ou inclusso poemas com conteúdo claramente político, mas sempre desde a experiência própria.

O Momán descreveu o seu livro como "incorrecto" e assinalou que esperava que provocasse polémica. Trás a apresentaçom e a leitura de vários poemas, surgiu um animado debate entre @s assistentes sobre temas como o mundo editorial galego, o estado da literatura galega, a propriedade intelectual...Momán relativizou a validez da associaçom entre fama e sucesso e também manifestou que muita da literatura que as editoras galegas potenciam nom lhe subscita interesse. Também assinalou que ele devia o seu ritmo de ediçom à sua aposta pola via do Creative Commons e a auto-ediçom.

Para nós, um prazer ter podido contar de novo com a presença deste escritor, que jamais perde nem o Norte nem as raízes.

Endereço de trackback para este post

Trackback URL (clique direito e copie atalho/localizaçom do link)

Sem comentários ainda

Quem Somos?

Esta entidade nasce com a ideia de integrar todas aquelas pessoas que, de forma aberta, se quigerem implicar na dinamizaçom deste espaço, que visa organizar iniciativas alternativas que pulem pola transformaçom da realidade em que nos desenvolvemos. + info

gomesgaioso@gmail.com

Biografia Gomes Gaioso

Ferramentas administrativas

Busca

multi-blog platform