« Lançamento de livros da AGAL no GaiosoTrai as tuas criaçons ao Gaioso »

O Gomes Gaioso apoia a greve geral

26-01-2011

  14:21:29, por csggaioso, 224 palavras  
Categorias: Actividades

O Gomes Gaioso apoia a greve geral

Nós também apoiamos a greve geral

Do Centro social Gomes Gaioso também queremos fazer um chamamento ao Povo Trabalhador Galego para apoiar a greve geral que a CIG encetou para esta quinta-feira 27 e que outros sindicatos apoiárom depois.

Apoiamos a greve porque o ataque da burguesia contra as redes populares continua para nom perder a sua taxa de benefício na crise económica, alimentar e energénita que estamos a padecer.

Apoiamos a greve para evitar retrocessos nas conquistas atingidas polas geraçons anteriores à nossa e contribuir a que os direitos colectivos sejam maiores para as geraçons vindouras.

Apoiamos a greve para nom cair na trampa dos sindicatos espanhóis maioritários, que reducem o problema no seu discurso ao das pensons, o problema é mais de fundo e estes sindicatos estám a pactuar por nós o futuro dos nossos direitos, contribuindo a que estes se vejam reduzidos. C.C.O.O e U.G.T estám a negociar, pondo-lhes um preço, os direitoas das trabalhadoras e dos trabalhadores.

Para apoiar que a iniciativa da CIG contribuiu a que no resto do estado a esquerda real também se mobilize nesta jornada, favorecendo umha defesa global ao ataque da burguesia espanhola sobre o conjunto dos povos do Estado espanhol.

Por todo isto

todas e todos à greve geral!
a luita é o único caminho!
por umha Galiza ceive, vermelha e lilás!

Corunha, Janeiro de 2011

Endereço de trackback para este post

Trackback URL (clique direito e copie atalho/localizaçom do link)

Sem comentários ainda

Quem Somos?

Esta entidade nasce com a ideia de integrar todas aquelas pessoas que, de forma aberta, se quigerem implicar na dinamizaçom deste espaço, que visa organizar iniciativas alternativas que pulem pola transformaçom da realidade em que nos desenvolvemos. + info

gomesgaioso@gmail.com

Biografia Gomes Gaioso

Ferramentas administrativas

Busca

powered by b2evolution free blog software