« Jornada de trocaNovos atos para a semana entrante »

Fim de semana musical no Gaioso

22-02-2011

  16:22:24, por csggaioso, 204 palavras  
Categorias: Actividades

Fim de semana musical no Gaioso

Na próxima sexta feira, 25 de Fevereiro, a intérprete e professora de guitarra clássica Isabel Rei ofereceráum concerto no que tocará peças tradicionais galegas e também de países de tradiçom celta. Concretamente o programa inclui temas do arquivo de Marcial Valadares, da "Suite Rianjeira" - transcriçom para guitarra de temas tradicionais rianjeiros feita por ela própria - e da "Suite Céltica", com arranjos tanto próprios como do seu mestre David Russell sobre peças irlandesas, bretás ou galesas entre outras.

Isabel Rei nasceu na Estrada no ano 1973 e acabou a sua formaçom de conservatório superior em 1995 na Corunha, da mao do professor António Rocha Álvarez. Continuaria os seus estudos na Hochschüle für Musik "Franz Liszt" de Weimar (Alemanha) recebendo aulas de outros músicos
como David Russell e Thomas Müller-Pering. Dá recitais desde o ano 95 (o mesmo no que acaba os seus estudos no Conservatório Superior da Corunha)e tem no seu currículo estreas de arquivos como o de música medieval da família Valadares, a Suite "Deu - la - deu" do mestre Rudesindo Soutelo ou a Sonata do seu ex-professor no conservatório, António Rocha.

No dia seguinte, 26 de Fevereiro, teremos de novo repichoca no Gaioso. Tod@s aqueles e aquelas que toquedes instrumentos (preferentemente tradicionais) vinde com eles e participade da festa.

Endereço de trackback para este post

Trackback URL (clique direito e copie atalho/localizaçom do link)

1 comentário

Comentário de: Isabel [Visitante]
Isabel

Muito obrigada, Ramiro, caro.

Vemo-nos na sexta.

Até e abraço,

Isabel

22-02-2011 @ 22:23

Quem Somos?

Esta entidade nasce com a ideia de integrar todas aquelas pessoas que, de forma aberta, se quigerem implicar na dinamizaçom deste espaço, que visa organizar iniciativas alternativas que pulem pola transformaçom da realidade em que nos desenvolvemos. + info

gomesgaioso@gmail.com

Biografia Gomes Gaioso

Ferramentas administrativas

Busca

multiple blogs