« Parabéns e obrigad@s à Gentalha do Pichel polo seu X aniversário.Processo de paz na Colômbia. O papel do movimento popular. »

É Galiza umha naçom celta?

04-01-2014

  18:21:51, por csggaioso, 60 palavras  
Categorias: Associaçom

É Galiza umha naçom celta?

No sábado 11 às 21h, Santiago Bermudes (especialista em estudos célticos) e Xoán Paredes (geógrafo cultural), falarám em celtismo no Centro Social a partir do seguinte esquema:

-É Galiza umha naçom celta? Que argumentos há que o justifiquem?
-O que foi que motivou as diversas atitudes existentes sobre a questom?
-Cumpre elevar a identidade celta ao nível de pertença à lusofonia?

Endereço de trackback para este post

Trackback URL (clique direito e copie atalho/localizaçom do link)

1 comentário

Comentário de: Valmar [Visitante]
Valmar

Seria interessante que nos definissem exatamente quem eram os celtas. Segundo o que aprendi, os celtas eram un povo guerreiro originario da Asia, sem mais precisões, que teria invadido a Europa 900 anos (AC), graças ao dominio da industria do ferro. Ora os vetigios mais antigos de objetos em ferro no mundo foram encontrados em Penamacor, no centro de Portugal “3 500 anos". (Raquel Vilaça, artefactos em ferro, Penamacor). Gostaria de saber qual é a relação entre os megalitos, muitos deles com mais de 7 000 anos e a civilisação celtica.

06-01-2014 @ 09:22

Quem Somos?

Esta entidade nasce com a ideia de integrar todas aquelas pessoas que, de forma aberta, se quigerem implicar na dinamizaçom deste espaço, que visa organizar iniciativas alternativas que pulem pola transformaçom da realidade em que nos desenvolvemos. + info

gomesgaioso@gmail.com

Biografia Gomes Gaioso

Ferramentas administrativas

Busca

blog tool