« Vem apanhar castanhasOs cursos já começam! »

Semana de Samhain no Centro Social

28-10-2014

  18:57:12, por csggaioso, 234 palavras  
Categorias: Associaçom

Semana de Samhain no Centro Social

Amanhá quarta-feira projetaremos, na nossa língua, o derradeiro filme do mês. Será como de costume nos últimos meses a partir das 20h30, e o título escolhido é o mui clássico "Night of the Living Dead". Com esta introduçom a estas jornadas de flores e lápidas, de lembranças mas também de despertar dos temores notámbulos mais atávicos, o Centro Social Gomes Gaioso inaugurará o SAMHAIM 2014.

Este continuará dous dias depois, na mesma noite de sexta-feira dia 31, com o SAMHAIM propriamente dito, porquanto homenagearemos a tradicional noite em que boa parte do mundo, @s noss@s ancetr@s incluídos, realizam homenagens e rituais de mudança de época. E é que já se sabe que o final do verao nom é pouca cousa... Começa a estaçom escura na tradiçom celta.

Convidamos-vos a virdes disfarçad@s, a trazer cabaças e a aproveitar qualquer momento para dar um bom susto ao pessoal. Entrada a noite, a cabaça mais terrorífica será premiada com um lote de produtos do CSGG para a pessoa autora da mesma.

A partir da última hora e coincidindo com o feche do local, decoraremos o bairro com as nossa cabaças reivindicando o caráter autótono desta festa nossa que parece que temos que comprar aos ianques.

Para facilitar isto, o dia antes quinta-feira dia 30 haverá um obradoiro de decoraçom de cabaças durante o horário de abertura normal do Centro Social, desde as 20h. Traz as tuas e decoraremo-las entre tod@s!

Endereço de trackback para este post

Trackback URL (clique direito e copie atalho/localizaçom do link)

Sem comentários ainda

Quem Somos?

Esta entidade nasce com a ideia de integrar todas aquelas pessoas que, de forma aberta, se quigerem implicar na dinamizaçom deste espaço, que visa organizar iniciativas alternativas que pulem pola transformaçom da realidade em que nos desenvolvemos. + info

gomesgaioso@gmail.com

Biografia Gomes Gaioso

Ferramentas administrativas

Busca

powered by b2evolution