« Língua e gênero: as mulheres debatemos no GaiosoO estudantado fala no Gomes Gaioso »

Suévia e Irlanda, de aniversário no Gomes Gaioso

18-03-2015

  12:35:44, por csggaioso, 137 palavras  
Categorias: Associaçom

Suévia e Irlanda, de aniversário no Gomes Gaioso

Em março meio mundo lembra-se de Irlanda por um personagem enterrado no consumismo, o de St Patrick. Nós também nos lembramos do país vizinho. Fazemo-lo em homenagem à sua independência política e aos laços que unem a Galiza com essa outra naçom atlántica.

Por isso vamos recorrer a algo de mitologia e celebrar umha festa sueva-irlandesa com homenagem à bandeira do reino suevo, que será inaugurada no local como parte da nossa história como naçom europeia.

E daremos algo de cear e de beber típico de Irlanda. Junto com a foliada que nos dé a gente de pandeireta e cavaquinho, seguro que será umha boa noite.

Quinta-feira, amanhá, a partir das 22h

E sexta-feira, a partir das 20h30, cinema irlandês com a projeçom de "Sunday, bloody sunday", histórico relato dos acontecimentos do domingo sanguento em Derry em 1972.

Endereço de trackback para este post

Trackback URL (clique direito e copie atalho/localizaçom do link)

Sem comentários ainda

Quem Somos?

Esta entidade nasce com a ideia de integrar todas aquelas pessoas que, de forma aberta, se quigerem implicar na dinamizaçom deste espaço, que visa organizar iniciativas alternativas que pulem pola transformaçom da realidade em que nos desenvolvemos. + info

gomesgaioso@gmail.com

Biografia Gomes Gaioso

Ferramentas administrativas

Busca

free blog tool