« Chega o verao a Monte Alto. A festa grande da cidade, no Centro SocialQuico Cadaval, grande evento no sétimo anuversário »

Cartaz de projeçons de cinema neste mês de junho

31-05-2015

  22:22:06, por csggaioso, 219 palavras  
Categorias: Associaçom

Cartaz de projeçons de cinema neste mês de junho

Aí o vai!
Este é o cartaz com todos os filmes que projetaremos, na sua vesom original legendada em português, ao longo deste mês no Centro Social de Monte Alto.

Podedes ler de que vai cada um nos resumos a seguir:

Hotel Rwanda- Paul, gerente dum hotel em Kigali (Ruanda), vivirá em primeira pessoa os acontecimentos mais importantes no conflito entre as étnias hutu e tutsi durante a Guerra Civil da Ruanda em 1994, amostrando o sofrimento de parte da sociedade e a pasividade dos cascos azuis da ONU presentes no conflito.

The Informer- Gypo Nolan, expulso do Exército de Libertaçom Irlandês, deseja viajar com a sua companheira a EEUU. Mas a traiçom que supom delatar a posiçom do seu amigo e ativista, Frankie McPhillip, revelará até onde é capaz de chegar perante a sua codícia e egoismo.

Deus, pátria, autoridade- O filme amostra umha análise da sociedade portuguesa durante e após a Revoluçom dos Cravos, analizando o papel do novo Estado, a influência da igreja, a guerra colonial ou a própria Revoluçom de abril.

O que é isso, companheiro?- Fernando e César, jornalistas e amigos, abraçam a luita militar contra a ditadura. César é ferido e feito prisoneiro pola ditadura, enquanto Fernando planeja o sequestro do embaixador estadunidense em troca da libertaçom do seu amigo e outros presos políticos.

Endereço de trackback para este post

Trackback URL (clique direito e copie atalho/localizaçom do link)

Sem comentários ainda

Quem Somos?

Esta entidade nasce com a ideia de integrar todas aquelas pessoas que, de forma aberta, se quigerem implicar na dinamizaçom deste espaço, que visa organizar iniciativas alternativas que pulem pola transformaçom da realidade em que nos desenvolvemos. + info

gomesgaioso@gmail.com

Biografia Gomes Gaioso

Ferramentas administrativas

Busca

powered by b2evolution