« Sense València no hi ha independència! | Mais três cursos começam esta semana » |
Outubro 2015
Por desgraça Palestina volta a estar de atualidade. Os episódicos e desesperados rebentos de resistência popular contra o invasor israelita estivérom de passeio esta semana polos meios de comunicaçom. Mais preocupados com encher páginas e minutos de tertúlia intrascendentes, sem achegar nada novo, que por solucionar o genocídio constante a cargo do "amigo sionista".
Com certeza que as nossas ponentes amanhá, sexta-feira dia 9, nom virám ao Centro Social para cobrir o expediente e narrar-nos por enéssima vez a história dum conflito sem sutura. Porque as dúas estám há anos involucradas em virar radicalmente a situaçom para encontrar umha soluçom política e real ao massacre quotidiano do irmao povo palestiniano.
Do Centro Social Gomes Gaioso sabemos que "Palestina cansa", porque assumimos a cadência de fracassos internacionais e de cumplicidade terrorista com Israel como um facto incontornável. É dever nosso porém ajudar a que o cansaço da derrota e a humilhaçom diárias se dissipe na vontade transformadora de pessoas internacionalistas e solidárias como as ponentes deste encontro-debate. Ana Miranda, eurodeputada do BNG e Lucía Barros, ativista de BDS-Galiza, som parte dessas raízes galegas que podem fazer agromar, frente ao cansaço, mais e melhor solidariedade, e frente à derrota, a inevitável construçom dumha Palestina livre como única saída.
Da Flotilha ao Boicote. Sexta-feira a partir das 20h30 no Gomes Gaioso.
GALIZA COM PALESTINA. CORUNHA COM PALESTINA.
Trackback URL (clique direito e copie atalho/localizaçom do link)