« Entruido 2016: compadres, comadres, ceia e mais... | Manifestaçom nacional polos direitos civis e políticos » |
Janeiro 2016
Antes de que no domingo tenhamos umha cita solidária com a Galiza rebelde na capital, dous dias antes, na sexta-feira 22, teremos umha iniciativa local.
Várias entidades agrupadas na Plataforma contra a Repressom da Corunha convocam às 20h, desde a Praça de Ourense, umha marcha para denunciar a perseguiçom de vári@s ativistas. A dia de hoje, ativistas contra os desafiuzamentos, participantes em convocatórias populares como a resposta ao congresso empresarial em Palexco, siareir@s do Deportivo da Corunha, ativistas sindicais e juvenis, encontram-se encausad@s ou condenad@s.
Distintas administraçons tenhem condenado sistematicamente aquelas pessoas que dam exemplo dumha Corunha resistente e combativa. A própria aprovaçom da Lei Mordaça polo governo saínte de Rajói em Madrid tem agudizado as contradiçons entre poder popular e poder vigente.
Para que isto nom aconteça impunemente. Para que o povo mostre que sabe reagir unido frente ao assédio policial e judicial. Saiamos às ruas. Que nom nos calem. Solidariedade por e para tod@s.
PRAÇA DE OURENSE. SEXTA-FEIRA (VENRES) 22. 20 HORAS
Trackback URL (clique direito e copie atalho/localizaçom do link)