« Apresentaçom de livro com foliadaSam Martinho's Day »

Abril. 8 anos.

12-04-2016

  16:03:00, por csggaioso, 256 palavras  
Categorias: Associaçom

Abril. 8 anos.

Abril 2016

Este mês tam invernal que estamos a ter é o do nosso oitavo aniversário. Abril de 2016 representa 8 anos de bagagem no trabalho coletivo pola construçom dum espaço de pensamento e açom alternativas na cidade da Corunha. Desde a identidade comunista, feminista e independentista, orgulhamo-nos de ter facilitado este espaço durante este tempo. Comprometemo-nos a mais anos, mais trabalho e mais rede de coesom com os movimentos populares e os demais locais sociais rebeldes da cidade.

Este mês introduzimos no cartaz das nossas atividades "muito circo". Porque por compromisso com a Liga Gallaecia, tínhamos que acolher de forma obrigatória umha jornada no primeiro fim-de-semana do mês, e teremos umha no penúltimo. E nada nos alegra mais que este circo tam sam, misto, popular, galego e nom profissional. Polo terceiro ano de Liga, de novo voltará a finalizar na Corunha. Mais umha vez a estampa da Torre será o fundo dum campeonato que pola primeira vez tem adquirido Condado FG.

Isso será no finde do dia 23. Para o próximo temos a visita do Davide Salvado, reconhecido cantor nacional, promessa em pé do canto nacional. Será na sexta 16 às 22h polo preço de 5? com aforo restringido à capacidade do local.

Para rematar o mês, sexta-feira 29 às 20h30 teremos umha festa com apresentaçom do livro do preso político independentista Carlos Calvo Varela. Sim, lestes bem. Já vos daremos mais detalhes mas nom será umha simples e aborrecida apresentaçom dum livro, nom. O coletivo de apoio ao Carlos vai-nos deleitar com toda umha celebraçom.

Anota-o na tua agenda.
Aí vamos!

Endereço de trackback para este post

Trackback URL (clique direito e copie atalho/localizaçom do link)

Sem comentários ainda

Quem Somos?

Esta entidade nasce com a ideia de integrar todas aquelas pessoas que, de forma aberta, se quigerem implicar na dinamizaçom deste espaço, que visa organizar iniciativas alternativas que pulem pola transformaçom da realidade em que nos desenvolvemos. + info

gomesgaioso@gmail.com

Biografia Gomes Gaioso

Ferramentas administrativas

Busca

powered by b2evolution