« Concerto pola oficialidade das seleçons nacionaisCampeonato de matraquilhos: 2 entradas para o jogo GALIZA - VENEZUELA »

Manifestaçom polo GALEGO

15-05-2016

  15:24:00, por csggaioso, 413 palavras  
Categorias: Associaçom

Manifestaçom polo GALEGO

GOSTARIA DE QUE SE UTILIZASSE A GRAFIA DO PORTUGUÊS, CONSERVANDO O NOSSO PRÓPRIO IDIOMA

Maio 2016

O reintegracionismo linguístico marchará unido na mobilizaçom nacional que decorrerá na capital martes 17.

A partir do meio-dia, ao pé das Marias na Alameda, os e as partidári@s da normativa soberana para o nosso idioma sairemos atrás dumha faixa com a legenda que abre este post.

O bloco é apoiado pola entidade juvenil BRIGA, o Diário Liberdade, a Associaçom Galega da Língua e a Assembleia de Estudos Galegos, as Escolas Semente de Compostela e Lugo, e os Centros Sociais Fundaçom Artábria de Ferrol, A Gentalha do Pichel de Compostela, Terra de Pontedeume, Faísca e A Revolta de Vigo, Fuscalho do Baixo Minho, e o nosso, o Gomes Gaioso da Corunha.

Podes ver o evento no Facebook cá: https://www.facebook.com/events/163238514079476/

Eis o comunicado que distribuiremos durante a mobilizaçom:

Como cada ano, saímos às ruas para afirmar que nom nos vam deixar sem língua.

Desta vez, fazemo-lo brandindo a imagem, a obra e a memória de Manuel Maria, poeta da Pátria em galego.

Como quase sempre, um autor nom só de prática normalizadora, como também defensor da conveniência de a orientarmos para o ámbito em que mehor afondar nas raízes e melhor garantir um novo florescer: o da comunidade lingüística que, a partir da Galiza, ecoa em centenas de milhons de gorjas e fortalece a nossa fronteira de segurança frente à imposiçom do espanhol.

A identidade lingüística galego-luso-brasileira é o melhor recurso para que a Galiza se emancipe da submissom mental que nos impede um pleno desenvolvimento como povo. Sabia-o bem Manuel Maria, como antes o soubérom Murguia, Vilar Ponte, Castelao, Carvalho Calero... e hoje o sabem Teresa Moure, Séchu Sende e tantas escritoras e escritores. O reintegracionismo prático é umha ferramenta insubstituível para a plena normalizaçom.

Porém, nem chega com termos, como temos, a razom, nem com a adesom da inteletualidade mais comprometida com a língua e o País. É preciso estender o movimento pola recuperaçom plena do direito à língua no tecido associativo, mediático, sindical, educativo, popular...

As entidades e pessoas que juntas nos manifestaremos neste 17 de Maio fazemo-lo para afirmar essa necessidade, erguendo a Escola em galego, construindo centros sociais, meios de comunicaçom, coletivos e espaços de ócio em galego: exercendo a plena galeguidade lingüística em cada ato da nossa vida social.

Agindo como comunidade nacional viva e ativa: Essa será a melhor, a única, garantia de futuro para a nossa língua.

Avante, pois!

Compostela, Galiza, 17 de Maio de 2016

Endereço de trackback para este post

Trackback URL (clique direito e copie atalho/localizaçom do link)

Sem comentários ainda

Quem Somos?

Esta entidade nasce com a ideia de integrar todas aquelas pessoas que, de forma aberta, se quigerem implicar na dinamizaçom deste espaço, que visa organizar iniciativas alternativas que pulem pola transformaçom da realidade em que nos desenvolvemos. + info

gomesgaioso@gmail.com

Biografia Gomes Gaioso

Ferramentas administrativas

Busca

powered by b2evolution free blog software