« TOTEM E TABU. Mitos e médias verdades sobre a doença mental.CURSOS 2016/17 Línguas, música, e algo mais! »

Comunicado de apoio aos/às trabalhadors de EXTEL

28-09-2016

  22:30:00, por csggaioso, 204 palavras  
Categorias: Associaçom

Comunicado de apoio aos/às trabalhadors de EXTEL

Setembro 2016

Companheir@s de Extel: estamos ao día da precária situaçom laboral que levades sofrindo há tempo, e que, a pouco de ter ganhado o PP as eleiçons galegas, e com a Reforma Laboral na mao, traduze-se num ERE contra vós para seguir engrossando os benefícios dum gigante como Movistar.

Do Centro Social Gomes Gaioso queremos mandar-vos todo o nosso apoio e solidariedade, pois entendemos que a melhor arma que temos a clase trabalhadora é o apoio mútuo, a uniom frente ao terrorismo patronal e a luita na rua.

Porque estamos fartxs de mendigar por um futuro precário e de trabalhar no estrangeiro quando o que queremos é ter um trabalho digno na nossa terra.

Por isto, queremos mostrar o nosso respaldo a toda açom de protesto que levedes a cabo, pois entendemos que a vossa luita é a de todxs. Umha loita contra o modelo alienante, classista e destrutivo que o capitalismo nos impom, e que do Gomes Gaioso também fazemos dia a dia por mudar.

Chamamos, en conseqüência, aos corunheses e às corunhesas a acudir às concentraçons convocadas para amanhá quinta-feira 29 às 10:30 e às 16:30 para a turma de tarde, na entrada do Edificio Proa (Matogrande)

¡Porque juntxs somos mais fortes! ¡Nom estades sós!

Endereço de trackback para este post

Trackback URL (clique direito e copie atalho/localizaçom do link)

Sem comentários ainda

Quem Somos?

Esta entidade nasce com a ideia de integrar todas aquelas pessoas que, de forma aberta, se quigerem implicar na dinamizaçom deste espaço, que visa organizar iniciativas alternativas que pulem pola transformaçom da realidade em que nos desenvolvemos. + info

gomesgaioso@gmail.com

Biografia Gomes Gaioso

Ferramentas administrativas

Busca

powered by b2evolution