PRÓXIMAS ACTIVIDADES DE AGARIMAR

27-10-10

COMPOSTELA

Após habilitar um espaço na gentalha para desfrute das meninas e das súas maes e pais o objectivo é a realizaçom dumha actividade mensal. Nos meses em que coincida com algumha celebraçom popular faremos a actividade em relaçom ao tema e adaptado aos mais pequenos, e nos restantes faremos actividades do tipo: construçom de brinquedos com material reciclado, decoraçom do espaço das crianças, contos, jogo livre, etc. O objectivo das actividades é o convívio de meninas/os, pais e maes em galego, educaçom em valores nom patriarcais, nom sexistas, e de classe, na perspectiva de formaçom de meninas/os e adultos/as críticos, livres e felizes.

Trabalho na horta ecológica

No mês de janeiro-fevereiro começaremos a trabalhar um terreno para instalar umha horta ecológica. O nosso objectivo é ter jornadas de convívio entre maes, pais e meninas/os, conhecer os ciclos de produçom dos cultivos agrícolas, manejar a natureza respeitando-a e aproveitando os seus frutos, desfrutar do contacto com a terra e dos produtos do nosso trabalho.

Jornadas de criança natural na primavera

A realizaçom dumhas jornadas sobre o parto respeitado e criança natural em colaboraçom com os colectivos da cidade nestas áreas é outro dos objectivos fixados para a primavera.

Na próxima quinta-feira dia 28 às 18h00 participará-se no obradoiro de cabaças da Gentalha do Pichel.

OURENSE

O dia 31 deste mês aproveitaremos a festa do Samain para
apresentar-nos, ter umha mesinha informativa, e informar das
actividades que se vam ir fazendo de aqui até final de ano: o parque
em galego e o apalpador.

Parque em galego

Cada mês haverá um sábado de manhá no que se fará o "parque em
galego". Esta actividade consiste em convocar àquelas pessoas
preocupadas pola relaçom das suas crianças com a língua e juntá-las
num parque de jogo (de início no jardim do posio, onde a zona velha) para
conhecermo-nos. Aliás, haverá actividades musicais, globoflexia, monicreques e outras animaçons. Em novembro será o dia 27, de 11h00 a
13h00.

Visita do Apalpador

Preparamos também a visita do Apalpador, que vai ser em 27 de dezembro.
Só temos confirmada a data por enquanto.

VIGO

Obradoiros

Duarante o mês de novembro:

-Obradoiro de cantigas com Servando Barreiro, animador e cantor, dia 12 às 18h00 no Espaço para a criança Folhas Novas - Agarimar (Rua Real, 12).
-Obradoiro de percussom com Sabela Gonçales, músico-terapeuta, dia 19 às 18h00 no Espaço para a criança Folhas Novas - Agarimar (Rua Real, 12).
-Obradoiro de malabares com Renato, animador e palhaço, dia 27 às 18h00 no Espaço para a criança Folhas Novas - Agarimar (Rua Real, 12).

Em dezembro:

-Obradoiro de cantigas com Servando Barreiro, animador e cantor, dia 10 às 18h00 no Espaço para a criança Folhas Novas - Agarimar (Rua Real, 12).
-Obradoiro de brinquedos com Ana e Tiago, dia 17 às 18h00 no Espaço para a criança Folhas Novas - Agarimar (Rua Real, 12).
-Obradoiro de preparaçom da chegada do Apalpador, dia 21 às 18h00 no Espaço para a criança Folhas Novas - Agarimar (Rua Real, 12).

Festas

Magusto em 6 de novembro às 18h00 no Espaço para a criança Folhas Novas - Agarimar (Rua Real, 12) e chegada do Apalpador em 23 de dezembro ao mesmo lugar.

Formaçom e debate

O domingo 14 de novembro debatemos o segundo número dos boletins da Fundaçom Educativa Pestalozzi às 17h30 no Espaço para a criança Folhas Novas - Agarimar (Rua Real, 12). No mesmo dia fixamos data para o próximo debate.

Escrito ?s 21:09:17 nas castegorias: Iniciativas
por maesepais   , 542 palavras, 669 views     Chuza!

Ainda sem comentários

        Setembro 2020
        Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
         << <   > >>
          1 2 3 4 5 6
        7 8 9 10 11 12 13
        14 15 16 17 18 19 20
        21 22 23 24 25 26 27
        28 29 30        

        INICIATIVAS

              Gravidez e Parto:

                    Recursos:


                    Busca

                  blogtool