« A festa dos ladrons e exploradores na CorunhaFesta reivindicativa pola independència de Catalunha »

Botam a andar mais cursos esta semana

28-09-2015

  12:00:10, por csggaioso, 216 palavras  
Categorias: Associaçom

Botam a andar mais cursos esta semana

Nesta semana começam três cursos. Além de pandeireta (avançado), que já botou a andar a semana passada, nesta toca a vez de pandeireta (iniciaçom), de catalám e de teatro.

O curso de catalám começará na terça-feira (martes) às 20 horas. A partir de agora esse será o seu horário todas as semanas, com umha duraçom de 90 minutos.

Teatro começará o dia a seguir, mas com umha prova experimental dirigida a todo o mundo. Umha prova aberta, gratuita e sem compromissos que pretende achegar a tod@s o modelo de aulas com Carme Cotelo. Será também às 20 horas. Este curso nom tem, porém, estabelecido ainda horário definitivo para o resto do curso.

Por último, na quinta-feira começará às 18h30 e até as 20 horas, no mesmo horário que o ano passado, o curso de iniciaçom à pandeireta.

Na mesma quinta-feira haverá as provas de nível de inglês para conformar os grupos. Como em teatro, o horário desta semana (20h no local) é apenas para fazer umha prova gratuita e sem compromissos que permita conhecer o nível das pessoas interessadas para eventualmente conformar grupos.

Já depois em outubro esperamos que comecem muitos mais cursos. Por enquanto, se quigeres participar nalgum dos que começam esta semana, apenas tés de apresentar-te no dia e hora indicados e solicitar informaçom, ou escrever-nos a gomesgaioso@gmail.com

Endereço de trackback para este post

Trackback URL (clique direito e copie atalho/localizaçom do link)

1 comentário

Comentário de: loreto [Visitante]
loreto

ola, eu quería participar no curso de ukelele, pero ate o luns que ven non tería o instrumento. Xa empezou este curso? Estou a tempo de me apuntar?

29-09-2015 @ 19:23

Quem Somos?

Esta entidade nasce com a ideia de integrar todas aquelas pessoas que, de forma aberta, se quigerem implicar na dinamizaçom deste espaço, que visa organizar iniciativas alternativas que pulem pola transformaçom da realidade em que nos desenvolvemos. + info

gomesgaioso@gmail.com

Biografia Gomes Gaioso

Ferramentas administrativas

Busca

blogtool