« Mais três cursos começam esta semanaBotam a andar mais cursos esta semana »

A festa dos ladrons e exploradores na Corunha

02-10-2015

  22:28:51, por csggaioso, 447 palavras  
Categorias: Associaçom

A festa dos ladrons e exploradores na Corunha

Outubro 2015

O Congreso da Confederación Española de Directivos y Ejecutivos em Palexco em 6 de outubro é um exemplo de turismo de elite e de propaganda e autobombo da grande patronal. Também umha farsa de normalidade num dia em que, enquanto mais de 1.000 diretivos se confabulam contra a maioria social, nós trabalharemos para ir pagando faturas.

Após mais de 8 anos de gravíssima crise capitalista, @s trabalhadores e trabalhadoras da Corunha resistimos o dia a dia com dificuldades e tendo renunciado a direitos e benefícios que faziam menos penosa a nossa existência. A consequência de toda esta catástrofe sistémica, umha equipa de governo pretensamente transformadora alcançou o governo da cidade. A Maré Atlántica e Xulio Ferreiro prometérom governar para 99% e atender o mandado de "modificar o modelo de gestom" da cidade.

Desconhecemos se Carlos Slim, o segundo home mais rico do mundo (portanto o segundo mais ladrom), líder da patronal mexicana da construçom; Pablo Isla, patrom de Inditex; Alierta, de Telefónica; e toda a tropa que os segue som parte desse 99%. Mas Xulio Ferreiro, segunda La Opinión de A Corunha, em palavras sobre o evento, acredita que "a participaçom e a opiniom dos distintos setores, em pé de igualdade, constrói um tecido cidadám plural que tem no benestar o seu principal objetivo".

Menuda trapalhada interclassista! Enquanto o povo da Corunha acumula desafiuzamentos, dívidas, problemas de saúde, colas no INEM ou na ETT, horas da sua vida trabalhando sem cobrar... os nossos colegas "em pé de igualdade" de Telefónica duplicárom no primeiro semestre de 2015 os seus benefícios respeito do mesmo período de 2014 (3.693 milhons de ?). Os colegas do "tecido cidadám plural" de Inditex declarárom no último exercício administrativo mais de 2.500 milhons de ?, aumentando 5%. E o "companheiro do benestar" Carlos Slim tem umha fortuna de 77 mil milhons de dólares. E falamos apenas de dinheiros "declarados"...

Para salientar a contradiçom, queremos lembrar-nos agora da luita d@s trabalhadores/as de Atento na cidade, até 2012 propriedade de Telefónica, e que tem ocasionado um dos mais potentes conflitos laborais na nossa cidade nos últimos anos, com despedimentos massivos que devemos confrontar com os dados económicos da sua companhia matriz.

Nom saber de quê lado se está, confundir arriba com abaixo, ou simplesmente desmentir ou nom perceber a existência de classes sociais e de diferentes interesses é tam perigoso, ou mais, que ser declaradamente partidário da opçom dos poderosos.

Do Centro Social Gomes Gaioso apoiamos todas as medidas de protesto contra esta cita em que os expoliadores do planeta pretendem tomar a nossa cidade por assalto, com a comodidade e o pábulo oferecido polas administraçons públicas, incluida a supostamente rebelde do concelho. Nom som bem-vindos. Som os nossos exploradores. Os nossos inimigos. Som a nossa condena.

Endereço de trackback para este post

Trackback URL (clique direito e copie atalho/localizaçom do link)

Sem comentários ainda

Quem Somos?

Esta entidade nasce com a ideia de integrar todas aquelas pessoas que, de forma aberta, se quigerem implicar na dinamizaçom deste espaço, que visa organizar iniciativas alternativas que pulem pola transformaçom da realidade em que nos desenvolvemos. + info

gomesgaioso@gmail.com

Biografia Gomes Gaioso

Ferramentas administrativas

Busca

blog tool