AINDA NOM ESTÁS APONTADA? ESTÁ A ACABAR O PRAZO!

AINDA NOM ESTÁS APONTADA? ESTÁ A ACABAR O PRAZO!

Como já muitas pessoas sabedes, este programa de voluntariado pola língua começou há quase um mês e está prestes a materializar-se através dos encontros que se inaugurarám na próxima semana. Ainda tendes uns dias para apontar-vos!

As listas onde te podes apontar estám distribuídas em diferentes locais compostelanos, como o nosso centro social O PICHEL, o bar Universal, Garigolo, a Tenda Reixa, Follas Novas, Avante, Tarasca, Rua Nova, Tenda Herba, Casa das Crechas, Centros Sociais Henriqueta Outeiro, Casa Encantada e Itaca.
Também podes comunicar-te connosco através dos telefones
629 577 607
696 026 002
ou com um correio a gentalha@agal-gz.org


INSTRUÇONS PARA PREENCHER A LISTA:

Pode figurar na lista de voluntários ou voluntárias qualquer pessoa que se expresse com fluência em galego e mesmo em variantes da nossa língua de outros países lusófonos.
Na lista de aprendentes, poderám apontar-se todas aquelas
pessoas, galegas ou estrangeiras residentes na Galiza, que ainda percebendo o galego, nom tenhem suficiente fluência para o falarem ou nom conseguem dar passos nesse sentido.
À medida que se vaia preenchendo a lista, iremos-vos telefonando para dar-vos o contacto do vosso par, e nós continuaremos em contacto convosco via e-mail.
Boa experiência e a aprender!

Escrito em 29-01-2007, na categoria: Comissons, lingua
Chuza!

Sem comentários ainda

    SEMENTE

      Somos um grupo de compostelanas e compostelanos decididos a fazer activismo cultural na nossa cidade e comarca. A língua e cultura galegas, a vontade de aprender, de difundir e recuperar os nossos costumes, a nossa história, a nossa música... som os nossos eixos de trabalho.

      Documentário Quatro anos de Gentalha já na rede!

      A Gentalha do Pichel Centro Social O Pichel Loja da Gentalha

        AGENDA DE EVENTOS

          Busca

          O blogue do Apalpador

          powered by b2evolution