Categoria: "meio natural"

MAIS UM JANTAR TEMÁTICO: PIMENTOS
Repetimos um dos produtos que mais sucesso tiveram como protagonistas dos nossos jantares temáticos: o PIMENTO. De Padrom, da Arnoia, de Mougam, do Couto... e fritidos, assados, com diversos recheios, etc. etc.: experimenta com a tua imaginaçom e… more »
Escrito em 17-07-2009, na categoria: Notícias, meio natural
A Gentalha particpa no Projecto Rios, queres unir-te?
O Projecto Rios é umha iniciativa de concenciaçom, educaçom e participaçom cidadá em defesa dos nossos rios, posta em marcha por ADEGA em 2004. Consiste em que pessoas ou grupos voluntários realizem inspecçons do estado de um rio da sua… more »
Escrito em 23-05-2009, na categoria: Notícias, meio natural
Os efeitos do AVE na Galiza
27 de novembro 21h00 A vindoura quinta feira o Pichel acolhe umha charla sobre a problemática do AVE na Galiza desde umha perspectiva ambientalista. Contaremos com o responsável de energia e transporte da associaçom ecologista Verdegaia, Xan Duro,… more »
Escrito em 23-11-2008, na categoria: Notícias, meio natural
QUE SOM OS JANTARES TEMÁTICOS DA GENTALHA DO PICHEL
Novo documento da comissom de conhecimento do meio natural http://issuu.com/gentalha/docs/panfleto_jantares more »
Escrito em 16-10-2008, na categoria: meio natural
MUDANÇA NO CICLO DE CINEMA AMBIENTAL
A sessom de esta semana, intitulada "Consumismo e sustentabilidade" tivo que ser adiada para a QUINTA 18, à mesma hora prevista (22h00). A seguinte e última sessom "Um olhar tradicional: a partilha da água na raia galego-portuguesa", fica no dia e… more »
Escrito em 14-09-2008, na categoria: Notícias, meio natural
JANTAR TEMÁTICO DE ARROZ
Saladas, guisos, sopas, paelhas, sobremesas... Ao vapor, branco, com verduras, com frango, com lentilhas, com caril (curri), à cantonesa, com leite, em pudim... Esta ocasiom, temos um protagonista mui versátil: o arroz. Nom poderás dizer que nom che… more »
Escrito em 07-09-2008, na categoria: Notícias, meio natural
EXPOSIÇOM SOBRE AS DUNAS NA GALIZA
Esta exposta no C.S. O Pichel umha interessantíssima exposiçom sobre as dunas na Galiza, elaborada pola FEG (Federaçom Ecologista Galega). Nela aprenderemos quales som os valores destes ecosistemas tam ricos, quales som os mais importantes do nosso… more »
Escrito em 19-08-2008, na categoria: Comissons, meio natural
JANTAR TEMÁTICO: FRUTAS DE VERAO
Este sábado dia 23, às 14h00, umha nova ediçom dos jantares temáticos do Pichel, com as frutas deste tempo como protagonistas: pexegos, ameixas, peras, maças, sandia, melom, uvas, figos, etc. etc. Um reto para a imaginaçom! Atreves-te? more »
Escrito em 19-08-2008, na categoria: Comissons, meio natural
OUTRO JANTAR TEMATICO: PIMENTOS!!!
Coma sempre, a cita é o sábado 26 de julho às 14h00, e esta vez o protagonista é o pimento: bota-lhe imaginaçom e traz a tua especialidade para compartir!!! Algumhas ideias para os pimentos: salada, tortilha, recheios de mil jeitos, fritidos,… more »
Escrito em 22-07-2008, na categoria: Comissons, meio natural
JANTAR TEMÁTICO: CHÍCHAROS E TIRABEQUES
este sábado, á hora de sempre (14h00... em ponto!!!), o jantar de este mês no Pichel. Os protagonistas, os chícharos e essa variedade tam nossa, os tirabeques, que já é possível atopar no Mercado de Abastos (no súper é difícil!) Traz a tua… more »
Escrito em 10-06-2008, na categoria: Comissons, meio natural
FOTOS DO JANTAR E DO OBRADOIRO
Assim forom as actividades do passado sábado: o jantar temático de espinafres... e o obradoiro de sabom tradicional! more »
Escrito em 27-05-2008, na categoria: Comissons, meio natural
ESPINAFRES E SABOM
E já vam 22 jantares temáticos! Este sábado 24 será o dia das ESPINAFRES no Pichel: com creme, croquetas, em puré, com massa, salteadas... traz a tua especialidade para compartir e presume da tua boa mao na cozinha!!! Coma sempre, a cita é às… more »
Escrito em 20-05-2008, na categoria: Comissons, meio natural
FOTOS DA ROMARIA DA PRIMAVERA
Aqui estam as provas do sucesso de esta actividade, o passado domingo 6 de abril more »
Escrito em 17-04-2008, na categoria: Comissons, meio natural
OUTRO JANTAR TEMÁTICO NO PICHEL
esta vez... MASSA! Como sempre, a cita é o sábado às 14 h00 no Pichel. Traz a tua especialidade para compartir (esta vez nom há escusa: seguro que sabes cozinhar massa!!) ou fai umha achega de só 3 euros. e depois do jantar, sobre as 16h00...… more »
Escrito em 11-04-2008, na categoria: Comissons, meio natural

1 2 3 >>

    SEMENTE

      Somos um grupo de compostelanas e compostelanos decididos a fazer activismo cultural na nossa cidade e comarca. A língua e cultura galegas, a vontade de aprender, de difundir e recuperar os nossos costumes, a nossa história, a nossa música... som os nossos eixos de trabalho.

      Documentário Quatro anos de Gentalha já na rede!

      A Gentalha do Pichel Centro Social O Pichel Loja da Gentalha

        AGENDA DE EVENTOS

          Busca

          O blogue do Apalpador

          powered by b2evolution