Categoria: "lingua"

CONCURSO DE FOTO-HAIKUS. ESCREVE UM MICRO-POEMA, FOTOGRAFA-O E PARTICIPA!
haiku ['haIku:] Poema de 17 sílabas dividido em três frases de 5, 7 e 5 sílabasBASES DO CONCURSO DE HAIKUS ?A minha língua quero na tua boca? 1. Os foto-haikus devem constar de 3 versos ou frases. O primeiro de 5 sílabas, o segundo de 7 e… more »
Escrito em 09-04-2013, na categoria: Notícias, lingua
II JORNADAS DE ANÁLISE PARA O ENSINO POPULAR. Programa completo
?UM MERGULHO NA IMERSOM?Jornadas de Análise para o Ensino Popular22 e 23 de fevereiro de 2013 SÁBADO 22 DE FEVEREIROA escola, o valor da língua e as formas do capital . Celso Álvarez Cáccamo (Professor de Lingïística) Ed… more »
Escrito em 30-01-2013, na categoria: Notícias, lingua
Lançamento do livro "O GALEGO É UMA OPORTUNIDADE"
Lançamento do livro "O GALEGO É UMA OPORTUNIDADE"com os autores, J. Ramom Pichel e Valentim RodriguesQUINTA FEIRA 22 de Novembro às 20h30Um empresário da informática e um professor de línguas coordenam-se para criar O Galego é uma Oportunidad… more »
Escrito em 19-11-2012, na categoria: Notícias, lingua
14 DE NOVEMBRO, NOM ESTAMOS DE FOLGA. ESTAMOS DE GREVE!
No galego tradicional e no português, a palavra 'folga' nom remete para umha reivindicaçom laboral, senom para um dia de descanso. O domingo é o clássico dia de folga semanal, por exemplo. Com o primeiro valor, devemos empregar a palavra 'greve'. Neste v… more »
Escrito em 10-11-2012, na categoria: Notícias, lingua
A CRÓNICA DA VIAGEM A CASTRO LABOREIRO
A excursom partiu de Compostela às 8h45, com a distribuiçom e explicaçom do programa entre as assistentes. Chegados a Castro Laboreiro, partimos para a inverneira da Ameijoeira, nom sem antes beber qualquer cousinha num dos cafés da vila de Castro em que… more »
Escrito em 19-10-2012, na categoria: Notícias, lingua
DOMINGO 7 VAMOS DE VIAGEM A PORTUGAL
VIAGEM A CASTRO LABOREIROvisita ao Portugal mais galegoDOMINGO 7 DE OUTUBROSAÍDA às 8h30 da Escola La Salle (Sam Roque)Visitaremos as brandas e inverneiras e conheceremos a língua e o cam de Castro Laboreiro guiados polo investigador local Am… more »
Escrito em 30-09-2012, na categoria: Notícias, lingua
"DE LUNS A SEXTA-FEIRA" (DIA 25: PALESTRA E PROJECÇOM)
De luns a sexta-feira. A evoluçom dos dias da semana em galego.Palestra com J.A. Souto Cabo (filólogo, professor da USC)Apresentaçom do vídeo "Quarta-feira logo vem", da comisom de língua da Gentalha.Terça-feira dia 25, às 20h30 more »
Escrito em 22-09-2012, na categoria: Notícias, lingua
PALESTRA "Carvalho Calero: foula e ronsel" com Aurora Marco
palestra"Carvalho Calero: foula e ronsel"quinta feira, 7 de junho20h30 no C.S O Pichelcom Aurora Marcocatedrática de Língua e Literatura Galega na Faculdade de Ciências da Educaçom da USCAutora de Foula e ronsel: os anos xuvenis de Carval… more »
Escrito em 03-06-2012, na categoria: Notícias, lingua
PASSEIO POLA ALAMEDA: recreio natural, histórico e cultural polo parque mais santiaguês de Compostela
ALAMEDA. Recreio natural, histórico e cultural polo parque mais santiaguês de Compostela. com Encarna Otero, historiadora Elias Torres, filólogo Miguel Serrano, biólogo domingo 3 de junho 11h15 ao pé do monumento a Maruj… more »
Escrito em 26-05-2012, na categoria: Notícias, lingua
CRÓNICA DA CEIA-CONCERTO DO 25 DE ABRIL DE 2012
Tivemos ceia à portuguesa, com caldo e verde e bacalhau como é devido. Tivemos companhia portuguesa durante a noite com Arnaldo e Irene, membros da AJA de Santarém que quigérom estar connosco neste dia tam especial e que tivérom umhas emotivas palavras… more »
Escrito em 09-05-2012, na categoria: Notícias, lingua
NOVO MAPA DO PROJETO PONTOS
Com este novo mapa poderemos localizar mais facilmente os negócios que se vam incorporando ao Projeto Pontos. Nom duvidedes em fazer-nos chegar as vossas sugestons: more »
Escrito em 24-04-2012, na categoria: Notícias, lingua
28 DE ABRIL CELEBRAMOS A REVOLUÇOM DOS CRAVOS COM CEIA, DISCO E CONCERTO DE TAGHAITAÍ!
Festa galego-portuguesa para comemorar o 25 de abrilsábado 28 de abril no C.S O Pichel21h00- ceia portuguesa: entradas, caldo verde, bacalhau e papas de arroz. Vinho verde e café.- apresentaçom do novo disco duplo: 25 de abril Sempre!(C… more »
Escrito em 18-04-2012, na categoria: Notícias, lingua
FICHAS SOBRE A ORIGEM DOS NOSSOS NOMES
Desde a semana passada temos no Pichel fichas sobre alguns apelidos de pessoas que vivem neste bairro (facilitados amavelmente pola AAVV ?As Marias?). É um trabalho elaborado por nós que pretende dar-che informaçom sobre a história, a extensom e a forma… more »
Escrito em 09-04-2012, na categoria: Notícias, lingua

1 2 3 4 5 6 7 8 9 >>

    SEMENTE

      Somos um grupo de compostelanas e compostelanos decididos a fazer activismo cultural na nossa cidade e comarca. A língua e cultura galegas, a vontade de aprender, de difundir e recuperar os nossos costumes, a nossa história, a nossa música... som os nossos eixos de trabalho.

      Documentário Quatro anos de Gentalha já na rede!

      A Gentalha do Pichel Centro Social O Pichel Loja da Gentalha

        AGENDA DE EVENTOS

          Busca

          O blogue do Apalpador

          powered by b2evolution free blog software