POR UM SAM JOAM FERIADO

POR UM SAM JOAM FERIADO

Já nas datas próximas ao Sam Joám todo começa a pôr-se a andar. Dúzias de associaçons vicinais e sociais, grupos de amigas, ... começam a organizar umha das noites mais mágicas e entranháveis do ano.

As cacharelas proliferam em toda a cidade e comarca e nom há pracinha, vizinhança, bairro, paróquia ou aldeia que nom faga gala da famosa sardinhada com a correspondente festa rachada.

O sam Joám deve ser das poucas festas da nossa cultura que ainda fica em maos do "poder popular" que é quem organiza ,executa e desfruta dela.

Por isto, polo facto de ser umha grande festa tradicional, enraizada na nossa cultura, com grande seguimento do povo, umha festa onde toda a gente desfruta, nom podemos compreender por que carece do carácter de dia feriado que lhe correponde.

Da Gentalha do Pichel reivindicamos a necessidade de se respeitar esta data como dia nom laborável dado que é umha celebraçom com grande seguimento e que merece ser vivida como tal, sem a limitaçom de termos que trabalhar no dia a seguir.

Por um maior respeito às nossas festas:
O EQUINÓCIO DE VERAO NO NOSSO CALENDÁRIO!!

Escrito em 14-06-2007, na categoria: Comissons
Chuza!

Sem comentários ainda

    SEMENTE

      Somos um grupo de compostelanas e compostelanos decididos a fazer activismo cultural na nossa cidade e comarca. A língua e cultura galegas, a vontade de aprender, de difundir e recuperar os nossos costumes, a nossa história, a nossa música... som os nossos eixos de trabalho.

      Documentário Quatro anos de Gentalha já na rede!

      A Gentalha do Pichel Centro Social O Pichel Loja da Gentalha

        AGENDA DE EVENTOS

          Busca

          O blogue do Apalpador

          blog soft