ABRE-SE O PRAZO DE INSCRIÇOM NA ESCOLINHA DA GENTALHA

ABRE-SE O PRAZO DE INSCRIÇOM NA ESCOLINHA DA GENTALHA

sementecompostela.com
info@sementecompostela.com
salvadas nº47·vista alegre · compostela

CENTRO EDUCATIVO
Na Semente as crianças tenhem o direito, antes de todo, de viverem experiências prazenteiras na escola; a etapa infantil é um periodo de muito importancia para a vida futura da criança e é neste momento que se devem realizar as acçons de desenvolvimento psicomotor, o desenvolvimento inteletual, físico moral, estético e afetivo da criança, garantindo-lhe o desenvolvimento da sua personalidade, das suas competências cognitivas e da capacidade de se relacionar consigo e com as outras.
Na  Semente as crianças tenhem o direito de brincarem como forma particular de expressom, pensamento, interaçom e comunicaçom infantil, assim como o acesso aos bens socioculturais disponíveis, ampliando o desenvolvimento das capacidades relativas à expressom, à comunicaçom, à interaçom social, ao pensamento livre e criativo.
Que horário temos? 
Estamos das 8.30 às 15.30 horas
Para que idades está destinado?
Para crianças de educaçom infantil, de 2 a 6 anos
Como e quando podo inscrever a minha criança?
Durante as manhás haverá pessoas no local para facilitar a inscriçom de 11h00 a 13h00. Também podes contatar por correio info@semente.com
Inscreve-te antes do 21 de Outubro.

LUDOTECA

A ludoteca Semente é um espaço que favorece o desenvolvimento mental, psicomotor, afetivo e sensorial através de atividades ludicas-educativas, dinámicas e criativas; potencializando a integraçom social, igualdade de género, a cooperaçom e o conhecimento e respeito com a natureza, etc. 
A Semente está pensada para Educaçom Infantil e está organizada por recantos possibilitando um ampla variedade de jogos livres e atividades programadas que as crianças podem escolher. Temos o recanto da lógica matemática, o da música, leitura, o simbólico, a da experiência, o de agochar-se e o do movimento, tornado a Semente um espaço vivo, alegre, divertivo, criativo e acolhedor. Também se pode descansar quando for preciso, respeitando assim os ritmos das nossas crianças.
As atividades que formam parte da programaçom da Semente som, entre outras: jogos cooperativos, obradoiros de circo, reciclagem, monicreques, atividades na horta, filmes infantis e contacontos.
As atividades da nossa programaçom estarám adequadas à faixa etária.
Que horário temos? 
Estamos das 15.30 às 19 horas
Aos fins de semana também teremos atividades.
Para que idades está destinado?
1. Para cativ@s de Educaçom Infantil, de 2 a 6 anos
2. Com as crianças de Educaçom Primária (6-12 anos) faremos obradoiros pontuais entre 17 a 19 horas
Como e quando podo inscrever a minha criança?
Durante as manhás haverá pessoas no local para facilitar a inscriçom (11h-13h). Também podes contatar por correio info@semente.com
Inscrever-te antes do 31 de Outubro se pensas vir todos os dias
Temos tarifas  por assistir dias soltos ou bonos para empregares quando queiras. Podes consultar no centro o resto de tarifas

Escrito em 10-10-2011, na categoria: Comissons
Chuza!

Sem comentários ainda

    SEMENTE

      Somos um grupo de compostelanas e compostelanos decididos a fazer activismo cultural na nossa cidade e comarca. A língua e cultura galegas, a vontade de aprender, de difundir e recuperar os nossos costumes, a nossa história, a nossa música... som os nossos eixos de trabalho.

      Documentário Quatro anos de Gentalha já na rede!

      A Gentalha do Pichel Centro Social O Pichel Loja da Gentalha

        AGENDA DE EVENTOS

          Busca

          O blogue do Apalpador

          powered by b2evolution