CRÓNICA DE APRESENTAÇOM DO LIVRO DE MANUEL PAZOS

CRÓNICA DE APRESENTAÇOM DO LIVRO DE MANUEL PAZOS

O veterano activista pola memória histórica, Manuel Pazos, apresentou o seu novo livro " Aguerra silenciada, mortes violentas na comarca de Ordes", esta quinta-feira no Pichel.

O investigador explicou o critério para clasificar as vítimas produzidas pola repressom franquista na comarca e pola acçom da guerrilha anti-franquista no periodo que vai do golpe de estado de Julho de 1936 até o assassinato de Benigno Andrade "Foucelhas" no cárcere da Corunha em Julho de 1952, facto que marca o fim da actividade de resistência armada na comarca. Também relatou os pormenores da labor de investigaçom e os atrancos que se lhe apresentárom, as fontes utilizadas, arquivos militares, registos civis, fontes orais,...insistindo na importáncia de contrastar os relatos e os dados oficiais para poder dar luz a tantos episódios cubertos com um manto de intencionado esquecemento.A palestra destacou polo seu caracter didáctico e práctico.

Escrito em 14-11-2011, na categoria: Comissons
Chuza!

Sem comentários ainda

    SEMENTE

      Somos um grupo de compostelanas e compostelanos decididos a fazer activismo cultural na nossa cidade e comarca. A língua e cultura galegas, a vontade de aprender, de difundir e recuperar os nossos costumes, a nossa história, a nossa música... som os nossos eixos de trabalho.

      Documentário Quatro anos de Gentalha já na rede!

      A Gentalha do Pichel Centro Social O Pichel Loja da Gentalha

        AGENDA DE EVENTOS

          Busca

          O blogue do Apalpador

          free open source blog