Crónica da Palestra sobre os desafios da Arqueologia

Crónica da Palestra sobre os desafios da Arqueologia

O povo galego tem demonstrado, mais umha vez, que gosta, quer e defende o nosso património. As mais de 70 pessoas que se reunirom na Gentalha do Pichel para participar da palestra dirigidas por Antón Malde e Manuel Gago assim o demostram. Forom duas horas dumha exposiçom brilhante em que os eixos básicos da intervençom forom o conhecimento dos enigmas da Arqueologia galega em geral, e da jazida de Penafurada em particular, e umha defesa ativa e rotunda do nosso património.

Antón e Manuel, e tod@s as pessoas da equipa de trabalho que intervirom Penafurada em 2011 marcarom um fito e um ponto de inflexom na Arqueologia do país. Inaugurarom um projeto de voluntariado arqueológico. Um projeto sério e rigorosso, guiado por critérios científicos do arqueólogo diretor, que pôs de manifesto que um novo discurso de Arqueologia é necessário para o país. Em Penafurada inaugurou-se umha Arqueologia transparente, sincera, em contato com as vizinhas @ se com o povo galego através de vídeos diários da escavaçom e por meio de redes sociais e Web (www.penafurada.net). Só assim, como bem disse Manuel Gago, se conseguirá envolver a sociedade galega no conhecimento de seu (e nosso) património, e ao mesmo tempo conseguira-se umha reapropiaçom simbólica dos espaços. Aspeito vital, vincular ás pessoas com os espaços, a melhor forma possivel de garantir que o nosso património cultural galego esteja mais vivo e mais protegido.

Escrito em 10-02-2012, na categoria: Notícias, memória histórica
Chuza!

Sem comentários ainda

    SEMENTE

      Somos um grupo de compostelanas e compostelanos decididos a fazer activismo cultural na nossa cidade e comarca. A língua e cultura galegas, a vontade de aprender, de difundir e recuperar os nossos costumes, a nossa história, a nossa música... som os nossos eixos de trabalho.

      Documentário Quatro anos de Gentalha já na rede!

      A Gentalha do Pichel Centro Social O Pichel Loja da Gentalha

        AGENDA DE EVENTOS

          Busca

          O blogue do Apalpador

          powered by open-source CMS software