Reservade o 12 de Maio: Estamos a trabalhar na Festa do Dezassete

Reservade o 12 de Maio: Estamos a trabalhar na Festa do Dezassete

As pessoas que componemos a Gentalha do Pichel levamos várias semanas a trabalhar no grande evento anual do centro social: A Festa do Dezassete. Como sabedes durante os últimos sete anos medramos como projecto graças ao nosso esforço e o vosso apoio contínuo, e a Festa do 17 é o momento no que tentamos amossar todo o bom que se fai na Gentalha: Enchemos as praças e ruas de Compostela com actividades, concertos, passaruas, feiras, jantares, debates e palestras. Para nós é um dos dias mais importantes do calendário, e nom só pola reivindicaçom de dignidade e hegemonia para a nossa língua.

Também sabedes que sempre afrontamos dificuldades. Ao tempo e trabalho necessários soma-se o esforço econômico e os atrancos governamentais. Este ano a situaçom é mais marcada que em vezes anteriores. Durante estes meses temos germinado o projecto de Semente, que nos enche de ilusom e delícia cada dia, mas que também tem representado um esforço constante para nós. O ataque econômico por pendurar umha faixa tem retida parte da nossa situaçom financeira. Ademais o concelho -até uns dias governado polo "amigo" Conde Roa e agora polo mesmo cam com distinto colar- está a optar por obstaculizar pola via administrativa o nosso trabalho. Há más dum mês que solicitamos as licenças para empregarmos as praças esse dia e desde entom só recebemos evasivas e alongamento dos praços: sem denegarem os permisos mantenhe-nos na espectativa até o último momento.

Mas sabedes que todos estes atrancos nom impediram que celebremos um ano mais a nossa grande festa, e que enchamos as ruas da cidade com um berro alegre em defessa da nossa língua. Temos preparadas umha cheia de actividades das que iremos informando durante as próximas semanas e estamos seguras de que daredes todo o vosso apoio, com a vossa presença esse dia, ajudando pessoalmente, comprando rifas ou bonos do jantar e difundido este evento polas redes sociais.

Escrito em 23-04-2012, na categoria: Notícias
Chuza!

Sem comentários ainda

    SEMENTE

      Somos um grupo de compostelanas e compostelanos decididos a fazer activismo cultural na nossa cidade e comarca. A língua e cultura galegas, a vontade de aprender, de difundir e recuperar os nossos costumes, a nossa história, a nossa música... som os nossos eixos de trabalho.

      Documentário Quatro anos de Gentalha já na rede!

      A Gentalha do Pichel Centro Social O Pichel Loja da Gentalha

        AGENDA DE EVENTOS

          Busca

          O blogue do Apalpador

          free blog tool