ORGANIZAMOS RECOLHIDA SOBRE O ENTRUDO DE COMPOSTELA

ORGANIZAMOS RECOLHIDA SOBRE O ENTRUDO DE COMPOSTELA

Da Comissom de Cultura andamos a procurar informaçom sobre o Entruido Tradicional em Compostela e Comarca. Gostariamos de saber como se celebrava antes de começar a moda das cabalgatas, carrozas e comparsas.

Para isto gostariamos de coordinar grupos de recolhida e organizar as zonas nas que queremos buscar a informaçom.

Agradecemos diferentes jeitos de ajuda; precisamos de encontrar contactos, pessoas maiores que lembrem estas tradiçons e nos contem... por outra banda precisamos gente á que lhe interesse fazer as recolhas.Para isto reuniremos-nos a Sexta Feira dia 18 de Janeiro, ás 20hh30, data na que terá lugar umha reuniom na que organizaremos as saídas a fazer recolhas (estabelecendo umhas pautas, uns critérios e um procedimento. A proposta é começar a fazer as recolhidas na Sexta Feira 25 e no Sábado 26 de Janeiro.O resultado final da experiência será a ediçom dum vídeo que recolha a informaçom conseguida e, o mais importante, umha testemunha do que o entrudo significa em Compostela.

Escrito em 16-01-2013, na categoria: Notícias
Chuza!

Sem comentários ainda

    SEMENTE

      Somos um grupo de compostelanas e compostelanos decididos a fazer activismo cultural na nossa cidade e comarca. A língua e cultura galegas, a vontade de aprender, de difundir e recuperar os nossos costumes, a nossa história, a nossa música... som os nossos eixos de trabalho.

      Documentário Quatro anos de Gentalha já na rede!

      A Gentalha do Pichel Centro Social O Pichel Loja da Gentalha

        AGENDA DE EVENTOS

          Busca

          O blogue do Apalpador

          powered by b2evolution