I REUNIOM PREPARATIVA DA FESTA DO 17
Passárom já uns quantos anos desde aquela primeira festa do 17 organizada pola nossa associaçom. Um germolo que continuou ano após ano e que chega a este 2013 cheio de reivindicaçom mas também de festa.
Um dia em que mostrar sem complexos e orgulhosas, a nossa língua polas ruas da nossa cidade. Um dia para partilhar com toda a vizinhança o orgulho de sermos galegas e ter língua própria.
As dificuldades económicas e de carácter institucional nom nos fam retroceder e mais um ano celebraremos esta festa por todo o alto.
Precisamos do teu apoio e colaboraçom como muitas outras vezes figeste, e se nunca participaste esta poder ser a tua primeira vez.
Juntaremo-nos todas as terças das 20.00 às 21.30 hrs no C.S. O Pichel (Rua Santa Clara, 21), onde conformaremos um grupinho (bem chusquinho) de trabalho.
A tua ajuda e as tuas achegas serám bem vindas.
Aguardamos-te no 5 de março!

Escrito em 03-03-2013,
na categoria: Notícias
|