CONCURSO LITERARIO ?CARLOS CASARES? - O FACHO

CONCURSO LITERARIO ?CARLOS CASARES? - O FACHO

22-01-2008

Agrupaçom Cultural O Facho
Rua: Federico Tapia 12-1º
15005 A Corunha

CONCURSO LITERARIO ?CARLOS CASARES? CONVOCADO POLA ASOCIAÇOM CULTURAL O FACHO

Com o objectivo de recuperar os prémios literários que desde os anos sessenta convocou O FACHO e nos que participarom ou ganharom muitos dos escritores e escritoras que hoje fam possível com a sua obra umha literatura galega de qualidade e de grande importância nas letras universais, convoca-se este Concurso Literário sob o nome de Carlos Casares e em afectuosa homenagem ao primeiro ganhador do Certame de Literatura Infantil no ano 1968 com a sua formosa obra ?A galinha azul? que acadaria a honra de ter sido o fito fundacional da bem viçosa Literatura Infantil e Juvenil Galega contemporánea.

BASES DO CONCURSO:

1.- Poderám participar todos os rapaces e raparigas em idade de escolaridade obrigatória que apresentem as suas obras em língua galega. Os trabalhos apresentados deveram serem originais e inéditos em toda a sua extensom.
2.- O prazo de admissom de originais finaliza ou dia 31 de março de 2008 ás doze dá noite.
3- .A apresentaçom de originais para ou Concurso fará-se por correio postal dirigido a sé da Associaçom Cultural O FACHO, R/ Federico Tapia,12-1º, 15005 A Corunha. Podendo fazer-se individualmente ou por médio do centro onde curse os seus estudos.
4.- No caso em que sejam nos centros escolares os que apresentem os originais ao Concurso, deverám fazer umha pre-seleçom de um máximo de dous trabalhos por categoria, qualquer outro terá que ser apresentado individualmente.
5.- As obras haverám de serem relatos originais e nom estarem editados por nenhum procedimento impresso ou electrónico nem terem sido premiados em qualquer outro concurso ou certame literário e em condiçoes para que os seus dereitos de publicaçom podam serem cedidos a Associaçom Cultural O FACHO por um período de três anos contados a partir do dia do falho do júri.
6.- Estabelecem-se três categorias:
Categoria A: Nenos e nenas de 6 a 8 anos.
Categoria B: Nenos e nenas de 9 a 12 anos.
Categoria C: Rapaces e raparigas de 13 a 16 anos.
7.- As quantias dous prémios serám as que seguem:
Categoria A: 1º- Um lote de livros por valor de 150?
2º- Um lote de livros por valor de 150?
Categoria B: 1º- 200? em efectivo
2º - 200? em efectivo
Categoria C: 1º - 300? em efectivo
2º - 200? em efectivo.
8.- A cada autor só poderá apresentar umha obra atendo-se aos seguintes limites de extensão:
Categoria A Um máximo de três fólios
Categoria B Um máximo de cinco fólios
Categoria C Um máximo de dez fólios
9.- As obras terám-se que apresentar manuscritas ou mecanografadas, encadernadas ou grampeadas e levarám por detrás do último folio os seguintes dados: Nome e apelidos do autor/a. Endereço e telefone. Correio electrónico (se o tem). Centro onde cursa os seus estudos. Categoria na que participa.
10.- Os prémios serám elegido por um júri nomeado pola Associaçom Cultural O FACHO em falho que se fará público no mês de maio.
11.- O júri poderá declarar deserto um ou vários dous prémios do concurso e será o que deverá resolver aquelas situações que se apresentem e que nom estejam contempladas nestas bases, bem como as dúvidas na sua interpretaçom.
12.- A participaçom neste Concurso implica aceitaçom das presentes bases.

Endereço de trackback para este post

Trackback URL (clique direito e copie atalho/localizaçom do link)

Sem comentários ainda

Agrupaçom Cultural O Facho

Agrupaçom Cultural O Facho existe desde o ano 1963. Nasce da vontade conjunta de umha vintena de estudantes, trabalhadores e profissionais liberais d?A Corunha. A ideia é originaria dos daquela hora estudantes de bacharelato, Henrique Harguindey, André Salgueiro, e Xosé Luis Carneiro; respondendo ao seu chamamento posteriormente somárom-se entre outros: Eduardo Martínez, Henrique Iglesias, X. Alberte Corral, Xosé L. Rodríguez, etc... É a primeira agrupaçom de resistência cultural criada numha cidade do Pais polos seus cidadaos, já que O Galo é conformada por estudantes universitários de todo o Pais em Compostela, naquelas datas era a única cidade galega com Universidade. O grupo nasceu cos sinais de identidade da resistência contra o franquismo e da defesa da plena valia da língua e da cultura galega. Existia unha claríssima vocaçom política do que se fazia precisamente porque essa era toda a actividade publica com repercussons políticas que se podia fazer. A defesa da cultura e a língua galega é a cerna do que-fazer d?O Facho, que passou de fazer cultura de resistência nos anos da longa noite de pedra a se constituir hoje numha autentica mostra de resistência da cultura. Desde os primeiros momentos O Facho destaca-se com os seus cursos de língua com apoio de alguns exemplares da ?Gramática do idioma galego? de Manuel Lugrís Freire. Estes cursos tivérom umha importância mui grande na Corunha;. Daquela o galego nom se escrevia apenas e estava expulso da sociedade ?bem pensante?, nem sequer tinha secçom galego a faculdade de Filologia de Compostela. Umha das figuras fundamentais dos cursos foi D. Leandro Carré Alvarellos quem dirigiu esta actividade. Os ciclos dedicados á cultura galega, os encontros nos que se tratava economia e sociedade, os concursos literários. O seu grupo de teatro criado nas primeira datas de existência da Agrupaçom do quem eram responsáveis Manuel Lourenzo, e Francisco Pillado, foi dos pioneiros em representar obras no nosso idioma, tanto de autores galegos como de outras nacionalidades ( Brecht, Ionesco...). Na actualidade, O Facho é consciente dos desafio culturais do século XXI. Agora há que tentar ver o significado que pode ter hoje o sermos galegos num mundo globalizado. A ideia básica é que sermos galegos agora implica ser dumha maneira concreta numha sociedade mundial. Entre as iniciativas mais recentes é a criaçom do Facho de Ouro, um prémio para reivindicar galegos, o que amossa a própria agrupaçom é unha cultura que resiste. d’A Corunha.
+ info

Agrupaçom Cultural O Facho
Apartado de Correios n.º 46, Oficina Principal da Coruña
o_facho_a_cultural@yahoo.com.br

Busca

  Feeds XML

Ferramentas de administraçom

powered by b2evolution