Numha mui interessante palestra o médico palestiniano Mohamed Saffa falou sobre Palestina. A sua exposiçom aberta com dados que som ocultos polos donos dos médios de comunicaçom maciços do País e do Estado, seguindo as directrizes emanadas desde o coraçom do sionismo internacional,serviu para os assistentes ter umha leitura mais veraz sobre o drama da Naçom Palestina.
A palestinidade leva-se como compromisso pola tragédia que vivemos como povo. Esta constante Nasbash contra umha um povo indefenso e abandonado por todos os poderes que lhe entregam a um grupo religioso de gente de mais de 180 países falando mais de 90 línguas diferentes um território obrigando ao povo que o habita a se exilar ou perecer num extermínio planeado.
Escuitar a charla do doutor Saffa sobre o sofrimento heróico do povo palestiniano enche de carragem contra tanta barbárie consentida polos grandes poderes mundiais.
Recomendo-os que abrais a chave e ouvir as palavras do povo palestiniano falando por boca de Mohamed Saffa, farám-vos mais humanos.
Trackback URL (clique direito e copie atalho/localizaçom do link)
Agrupaçom Cultural O Facho existe desde o ano 1963 . Nasce da vontade conjunta de umha vintena de estudantes, trabalhadores e profissionais liberais d’A Corunha.
+ info
Agrupaçom Cultural O Facho
Rua: Federico Tapia 12-1º
15005 A Corunha
o_facho_a_cultural@yahoo.com.br