O FACHO: Nestor Rego Candamil - "Galiza diante a reformulaçom do Estado".

O FACHO: Nestor Rego Candamil - "Galiza diante a reformulaçom do Estado".

17-01-2016

Agrupaçom Cultural O Facho
Apartado de Correios nº 46
Corunha

A Agrupaçom Cultural O Facho de A Corunha convida-o assistir aos seus ciclos de palestras públicas do período 2015-16

Palestra

O dia 26 de Janeiro,Terça (Martes), professor de Língua e Literatura Galegas galega e Secretário-Geral da Unión do Povo Galego (UPG) assim como membro da Executiva Nacional do BNG, Nestor Rego Candamil, intervirá dentro do Ciclo, Economia, História e Realidade Social. A sua charla versará sobre: Galiza diante a reformulaçom do Estado. O acto realizara-se às 8 do serám em Portas Ártabras, Rua Sinagoga 22-Cidade Velha.

Rego Candamil iniciou a sua trajectória política na juventude, militando na organizaçom estudantil ERGA, na Assembleia Nacional-Popular Galega (AN-PG) e na UPG. Participou, em representaçom de ERGA na comissom gestora que promoveu a fundaçom do Bloque Nacionalista Galego em 1982. Sendo estudante na Universidade de Santiago de Compostela participou também na fundaçom dos CAF (Comités Abertos de Faculdade) em 1984, aos que representou no Claustro Constituinte da USC. Em 1995 entra na Câmara Municipal de Compostela como concelheiro do BNG, fazendo parte do Governo Municipal desde 1999.Entre 2003 e 2008 exerce como porta-voz do BNG no Concelho e como Tenente de Alcalde e Concelheiro de Cultura. No ano 2011 integra a comissom que promove, por participaçom accionarial popular, a criaçom do diário digital e do semanário Sermos Galiza. Em Junho de 2012 é eleito Secretário-Geral da UPG no XIII Congresso do Partido. Posteriormente, na XIV Assembleia Nacional do BNG realizada em Março de 2013, passa a fazer parte da Executiva Nacional da organizaçom frentista, órgao em que desempenha a Secretaria de Iniciativas Políticas e Relaçons Internacionais.


Data: 26 de Janeiro 2016
Hora: 8 do serám ? Rua Sinagoga 22
Portas Ártabras ? Cidade Velha
Corunha

J. Alberte Corral Iglesias
Presidênte d?O Facho

Todas-las conferencias em: http://agal-gz.org/blogues/index.php/ofacho/
Fai-te soci@! Colabora connosco!
Para ajudas e aportaçons económicas:Caixa Rural: ES02.3070.0044.58.6090453421

Endereço de trackback para este post

Trackback URL (clique direito e copie atalho/localizaçom do link)

Sem comentários ainda

Agrupaçom Cultural O Facho

Agrupaçom Cultural O Facho existe desde o ano 1963. Nasce da vontade conjunta de umha vintena de estudantes, trabalhadores e profissionais liberais d?A Corunha. A ideia é originaria dos daquela hora estudantes de bacharelato, Henrique Harguindey, André Salgueiro, e Xosé Luis Carneiro; respondendo ao seu chamamento posteriormente somárom-se entre outros: Eduardo Martínez, Henrique Iglesias, X. Alberte Corral, Xosé L. Rodríguez, etc... É a primeira agrupaçom de resistência cultural criada numha cidade do Pais polos seus cidadaos, já que O Galo é conformada por estudantes universitários de todo o Pais em Compostela, naquelas datas era a única cidade galega com Universidade. O grupo nasceu cos sinais de identidade da resistência contra o franquismo e da defesa da plena valia da língua e da cultura galega. Existia unha claríssima vocaçom política do que se fazia precisamente porque essa era toda a actividade publica com repercussons políticas que se podia fazer. A defesa da cultura e a língua galega é a cerna do que-fazer d?O Facho, que passou de fazer cultura de resistência nos anos da longa noite de pedra a se constituir hoje numha autentica mostra de resistência da cultura. Desde os primeiros momentos O Facho destaca-se com os seus cursos de língua com apoio de alguns exemplares da ?Gramática do idioma galego? de Manuel Lugrís Freire. Estes cursos tivérom umha importância mui grande na Corunha;. Daquela o galego nom se escrevia apenas e estava expulso da sociedade ?bem pensante?, nem sequer tinha secçom galego a faculdade de Filologia de Compostela. Umha das figuras fundamentais dos cursos foi D. Leandro Carré Alvarellos quem dirigiu esta actividade. Os ciclos dedicados á cultura galega, os encontros nos que se tratava economia e sociedade, os concursos literários. O seu grupo de teatro criado nas primeira datas de existência da Agrupaçom do quem eram responsáveis Manuel Lourenzo, e Francisco Pillado, foi dos pioneiros em representar obras no nosso idioma, tanto de autores galegos como de outras nacionalidades ( Brecht, Ionesco...). Na actualidade, O Facho é consciente dos desafio culturais do século XXI. Agora há que tentar ver o significado que pode ter hoje o sermos galegos num mundo globalizado. A ideia básica é que sermos galegos agora implica ser dumha maneira concreta numha sociedade mundial. Entre as iniciativas mais recentes é a criaçom do Facho de Ouro, um prémio para reivindicar galegos, o que amossa a própria agrupaçom é unha cultura que resiste. d’A Corunha.
+ info

Agrupaçom Cultural O Facho
Apartado de Correios n.º 46, Oficina Principal da Coruña
o_facho_a_cultural@yahoo.com.br

Busca

  Feeds XML

Ferramentas de administraçom

free blog software