« Galiza nom é Espanha! (fotos)Amig@s da Cultura apoia a Marcha contra Celuloses convocada pola APDR para o sábado 2 de junho »

Espanha nom nos representa!

Link permanente 16:27:17, por amigasdacultura Email , 324 palavras   Portuguese (PT)
Categorias: novas

Espanha nom nos representa!

10-06-12

A chegada de dous eventos desportivos como a Eurocopa de futebol e os Jogos Olímpicos de Londres estám a ser aproveitados, mais umha vez, para fomentar a identificaçom do nosso povo com o Estado que nos nega e oprime, o Reino de Espanha. Os meios de comunicaçom e os políticos do regime encarregam-se continuamente de meter-nos na cabeça a “grande importáncia” destes eventos, de animar-nos a identificar-nos com “a equipa de todos” e com os seus símbolos.

O regime atual, como o franquismo antes, tenta compensar assim a pouca identificaçom do povo trabalhador com o seu nacionalismo excluinte, chauvinista e imperialista. Tenta desviar a atençom da crise que o capitalismo espanhol atravessa. Tenta que o povo se esqueça dos ataques que está a sofrer em forma de duras reformas e cortes sociais, do desemprego e o empobrecimento, enquanto os banqueiros e os seus negócios som salvados. Tenta que esqueçamos a corrupçom e os escándalos da sua monarquia.

É o mesmo regime que, tam só por razons políticas, impede que a Galiza tenha seleçons desportivas oficiais que podam competir internacionalmente. Umha imposiçom antidemocrática dos mesmos hipócritas que logo dizem que “o desporto nom se deve misturar com a política”.

Desde Amig@s da Cultura fazemos um apelo às vizinhas e vizinhos de Ponte Vedra, a todos os galegos e galegas, para fazer visível o rejeitamento ao espanholismo que pretendem impor-nos. Enchamos as ruas de bandeiras da nossa Pátria, demonstremos-lhes nom nos identificamos com as suas seleçons, com a sua bandeira (a “rojigualda” do fascismo) nem com nada do que esta representa (monarquia, unitarismo e capitalismo).

O nosso orgulho nacional nom depende de vitórias desportivas efémeras. Se estamos orgulhosas e orgulhosos de pertencer a esta antiga naçom europeia (muito mais do que esse triste invento chamado “Espanha”) é por fazermos parte de um povo que luita e resiste e por sonharmos com um futuro de liberdade e justiça.

Galiza é a nossa Naçom!

Fora a bandeira espanhola!

Abril 2014
Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
 << <   > >>
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Navegaçom

Pesquisa

Feeds XML

powered by b2evolution free blog software