Link permanente 14:20:49, por amigasdacultura Email , 39 palavras   Portuguese (PT)
Categorias: novas

Polo grau universitário para os estudos de Conservaçom e Restauraçom

23-04-14

Amig@s da Cultura apoia a campanha do estudantado da Escola Superior de Conservaçom e Restauraçom de Bens Culturais da Galiza, sediada na nossa cidade, em defesa de um status universitário para a titulaçom de conservaçom-restauraçom de bens culturais.

http://estudantesconservacion.wordpress.com/

Link permanente 13:00:45, por amigasdacultura Email , 77 palavras   Portuguese (PT)
Categorias: novas

Caminhada polo Suído o domingo 27

13-04-14

O domingo 27 de abril organizamos umha caminhada pola Serra do Suído (a que o tempo nos impediu fazer em janeiro!), na que poderemos conhecer tanto o seu valor natural como etnográfico.

Sairemos do Recinto Feiral de Ponte Vedra às 10h (deslocando-nos até o Suído de carro). Jantaremos no monte polo que cumpre que cada quem leve a sua comida.

Cumpre apontar-se previamente enviando um email para o correio da nossa associaçom (amigasdacultura@gmail.com) ou ligando para o 650 359 046.

Animade-vos!

Link permanente 12:44:33, por amigasdacultura Email , 32 palavras   Portuguese (PT)
Categorias: novas

Fotos da palestra sobre o Teito do Petróleo

Deixamos-vos este pequeno testemunho gráfico da palestra sobre o Peak Oil em que participárom Xoán Doldán e Manuel Casal em representaçom de Véspera de Nada.

Obrigad@s a todas as pessoas que assitistes!

Link permanente 15:40:28, por amigasdacultura Email , 101 palavras   Portuguese (PT)
Categorias: novas

O Teito do Petróleo: consequências e alternativas

12-03-14

Na sexta-feira 21 Amig@s da Cultura organiza umha nova atividade. Desta volta convidamos a associaçom Véspera de Nada para debatermos a questom do denominado Teito do Petróleo, ou Peak Oil, as suas consequências e as alternativas à dependência dos combustíveis fósseis, entre outras questons.

Para isso estarám connosco Xoán Doldán e Manuel Casal Lodeiro, que ademais apresentarám em Ponte Vedra o "Guia para o Descenso Energético" editado polas/os companheiras/os de Véspera de Nada e que vam dar a conhecer por todo o País.

A palestra será na Casa das Campás (na sala da planta baixa) e dará começo às 20h.

Vemo-nos lá!

Link permanente 19:56:16, por amigasdacultura Email , 81 palavras   Portuguese (PT)
Categorias: novas

Fotos da palestra sobre software livre

24-02-14

Eis um par de fotos da palestra sobre software livre organizada em parceria com a CICA na sexta-feira passada.

Leia mais »

Link permanente 12:49:08, por amigasdacultura Email , 69 palavras   Portuguese (PT)
Categorias: novas

Palestra sobre software livre o 21 de fevereiro

03-02-14

O dia 21 de fevereiro (sexta-feira), em parceria com o centro educativo e de dinamizaçom cultural CICA, organizamos umha palestra de introduçom ao software livre.

Nela, Xoán Paredes falará e mostrará como pode funcionar um computador sem necessidade de pagar polo teu software, de forma mais rápida, eficaz e segura, sem vírus nem complicaçons

A palestra será no local da CICA, na rua Virgem do Caminho 49, às 20h.

Nom faltes!

Link permanente 12:16:46, por amigasdacultura Email , 77 palavras   Portuguese (PT)
Categorias: novas

Caminhada polo Suído o domingo 26

13-01-14

O domingo 26 de janeiro organizamos umha caminhada pola Serra do Suído, na que poderemos conhecer tanto o seu valor natural como etnográfico.

Sairemos do Recinto Feiral de Ponte Vedra às 10h (deslocando-nos até o Suído de carro). Jantaremos no monte polo que cumpre que cada quem leve a sua comida. Também é conveniente levar calçado preparado para terrenos húmidos.

Cumpre apontar-se previamente enviando um email para o correio da nossa associaçom (amigasdacultura@gmail.com) ou ligando para o 650 359 046.

Animade-vos!

Link permanente 12:20:48, por amigasdacultura Email , 222 palavras   Portuguese (PT)
Categorias: novas

Amig@s da Cultura apoia a iniciativa Galiza pola Soberania

07-01-14

De Amig@s da Cultura queremos fazer público o nosso apoio à iniciativa social Galiza pola Soberania, iniciativa que desde a pluralidade e o caráter abrangente quer contribuir para reforçar a consciência nacional do nosso povo e a socializar a necessidade da soberania nacional para resolver os nossos problemas coletivos em todos os ámbitos.

O objetivo de Galiza pola Soberania, tal e como recolhe o seu manifesto fundacional, é “promover, por vias democráticas que tenham como eixo basilar o diálogo, a intervençom, o debate, a agitaçom social e a mobilizaçom, a tomada de consciência da maioria do povo galego no processo de construçom nacional, com o objetivo final de caminharmos face umha situaçom de soberania plena, fixada na consecuçom de um Estado Galego, antipatriarcal, social, laico e radicalmente democrático com base numha república para construírmos, de maneira pacífica e solidária, umha sociedade justa, livre e verdadeiramente igualitária.”

Consideramos que esta iniciativa ilusionante e abrangente é mui necessária e chamamos a todas as pessoas com consciência patriótica a participar na sua Assembleia Comarcal, cada quem na medida das suas possibilidades e vontade.

O nosso País encontra-se numha encruzilhada histórica e todas as cabeças e todos os braços som necessários para virar o rumo face um futuro de liberdade e justiça para o povo galego.

Viva Galiza Ceive!

Assina o manifesto individualmente ou como coletivo.

Link permanente 19:56:17, por amigasdacultura Email , 48 palavras   Portuguese (PT)
Categorias: novas

Algumhas fotos das nossas últimas atividades

02-01-14

Eis algumhas fotos das últimas atividades de Amig@s da Cultura em 2013, a apresentaçom do livro de Helena Miguélez-Carballeira "Galicia, a sentimental nation" e a palestra sobre celtismo e património com Blanca Garcia e Carlos Solla.

Obrigad@s a todas as pessoas que assististes e participastes e até a seguinte!

Leia mais »

Link permanente 15:24:40, por amigasdacultura Email , 89 palavras   Portuguese (PT)
Categorias: novas

Apresentamos o livro "Galicia, a Sentimental Nation", de Helena Miguélez-Carballeira

05-12-13

A sexta-feira 27 apresentaremos em Ponte Vedra o livro "Galicia, a Sentimental Nation", e para fazê-lo contaremos com a presença da sua autora, a professora da Universidade de Bangor (Gales) e diretora do Centro de Estudos Galegos de Gales Helena Miguélez-Carballeira.

O ato será na Casa das Campás e começará às 20h.

Neste livro, a autora analisa desde umha perspetiva feminista e poscolonial a criaçom e consolidaçom do estereótipo da sentimentalidade galega, impulsionado desde o poder espanhol para contrarrestar qualquer intento de libertaçom nacional mas também assumido polo galeguismo culturalista.

1 2 3 4 5 6 7 8 >>

Abril 2014
Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
 << <   > >>
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Navegaçom

Pesquisa

Feeds XML

blog software