« Crónica do III Roteiro da Pantalha | Solidariedade com a Revira » |
Amig@s da Cultura quer expressar o seu rejeitamento ante o acordo entre a Junta da Galiza e o grupo empresarial CUF, proprietário de Elnosa, para a concessom de umha nova Autorizaçom Ambiental Integrada (AAI) que lhe permitirá continuar em Louriçám até dezembro de 2016.
Lembramos que a atual AAI finalizava em janeiro de 2014 e fora concedida polo governo do PP na anterior legislatura assegurando que esse ano finalizava a presença de Elnosa em Louriçám, que a empresa cloreira devia procurar umha nova localizaçom fora da nossa Ria ao mesmo tempo que mudava a sua tecnologia para adaptá-la às exigências ambientais da UE deixando de empregar mercúrio no seu processo industrial.
Esta nova decissom demonstra que o PP enganou à vizinhança ponte-vedresa e de todos os concelhos próximos. Demonstra que governa ao ditado dos interesses de empresas privadas e nom dos interesses populares. Demonstra que nom lhe importa nada o meio ambiente e a Ria de Ponte Vedra.
Nom confiamos nas, renovadas, boas palavras do conselheiro Hernández quando defende que este acordo garante o fim da atividade de Elnosa em Louriçám em 2016 e o seu desmantelamento em 2017. Mentiu umha vez e pode mentir de novo. O que está claro é que a nova AAI nom terá data de caducidade e que a empresa e a Junta pretendem ganhar tempo. Nada nos assegura que Elnosa nom vaia solicitar no futuro, como vai fazer ENCE, umha nova concessom em Louriçám com qualquer escusa e graças à recente modificaçom da Lei de Costas imposta polo governo espanhol.
Cumpre umha resposta contundente de todas as pessoas e setores sociais contrários à continuidade do complexo ENCE-Elnosa em Louriçám. Nom podemos tolerar que duas empresas privadas e os seus governos lacaios se riam de nós e imponham a sua vontade impunemente.
Ponte Vedra, 31 de outubro de 2013
Seg | Ter | Qua | Qui | Sex | Sab | Dom |
---|---|---|---|---|---|---|
<< < | > >> | |||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |