« Roteiro pola Ilha de ArousaEstivemos na rua defendendo o galego no Dia das Letras »

Defender a língua nom é delito!

  18:26:21, por da Cultura   , 295 palavras  
Categorias: novas

Defender a língua nom é delito!

18-05-14

Amig@s da Cultura solidariza-se com as 12 pessoas que vam ser processadas nos dias 20, 22 e 23 de maio em Compostela, acusadas de diferentes delitos no contexto da mobilizaçom popular contra a manifestaçom anti-galego organizada por Galicia Bilingüe no dia 8 de fevereiro de 2009 em Compostela.

Aquela provocaçom dos inimigos do idioma, que contou com o apoio do PP de Feijó, da UPyD da xenófoba Rosa Díez ou da Falange (quer dizer, o conjunto da extrema-direita espanholista), foi respostada por coletivos e pessoas que, com dignidade e sem timoratismos, impedírom que a apologia do lingüicídio, da mentira e da hipocrisia desfilasse com normalidade polas ruas da capital da Galiza. Um motivo de orgulho para o nosso povo.

A legalidade do Estado espanhol (e legalidade nom é igual a justiça), vai julgar agora estas pessoas, pretendendo impor-lhes anos de cárcere e fortes multas económicas a todas elas. O mesmo Estado espanhol que protege empresários e políticos corruptos e que reprime com violenta sanha os legítimos protestos populares. Que fique claro, para nós defender o galego nom é nengum delito!

É umha enorme mentira dizer que o castelhano é perseguido na Galiza. O único idioma que no nosso país leva séculos sofrendo ataques com a intençom de completar o processo de substituiçom lingüítica e assimilaçom nacional é o galego. Os interesses do espanholismo (económico, político e mediático) som os que dérom ar, artificialmente, a grupinhos como Galicia Bilingüe, mas estamos cert@s de que a grande maioria de galegas e galegos, sejam ou nom galego-falantes, tenhem (temos) umha atitude positiva cara o idioma próprio e vê bem as medidas para a sua recuperaçom.

Chamamos a apoiar as iniciativas solidárias que se estám a desenvolver perante este julgamento e também a reforçar a luita em defesa da língua.

#8f45anos

Na Galiza em galego!

Ainda sem comentários

Abril 2021
Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
 << <   > >>
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Pesquisa

  Feeds XML

powered by b2evolution