« Assim foi o V Roteiro da Pantalha!V Roteiro da Pantalha! »

Solidariedade com os independentistas detidos hoje. Nom mais montagens políticas!

  21:42:32, por da Cultura   , 281 palavras  
Categorias: novas

Solidariedade com os independentistas detidos hoje. Nom mais montagens políticas!

30-10-15

A Associaçom Cultural Amig@s da Cultura solidariza-se com as nove pessoas, militantes independentistas da organizaçom política Causa Galiza, detidas hoje em diferentes pontos do nosso país sob delirantes acusaçons de ?enaltecimento do terrorismo?, vinculando-as a umha alegada ?Resistência Galega?.

Umha dessas detençons realizadas pola Guardia Civil produziu-se na nossa cidade e, de facto, o detido é umha pessoa bem conhecida e querida por quem conformamos Amig@s da Cultura, tendo participado em diversas ocasions nas nossas atividades. Umha pessoa que, como o resto de detidas, tam só realizou atividade política pública no independentismo galego. Umha pessoa que, como os demais detidos, do único que é culpável é de implicar-se desinteressadamente e luitar polo povo do que fai parte.

Esta operaçom política miserável, contextualizada no momento pré-eleitoral em que nos atopamos, é responsabilidade da organizaçom de extrema direita PP, causante do inumeráveis agressons ao povo trabalhador aprovadas em Consejos de Ministros e Consellos da Xunta. O PP é causante direto da pobreza e da desigualdade crescentes, do corte de direitos e liberdades com a Lei Mordaça ou da legitimaçom da violência machista, por citarmos só alguns exemplos.

O Reino de España mostra-nos mais umha vez a sua verdadeira face antidemocrática. Quem nom pode convencer polas boas necessita usar a força e a mentira para eliminar e criminalizar a dissidência, inventando um suposto inimigo para ocultar que os verdadeiros inimigos do povo estám nos escritórios dos governos e das grandes empresas da oligarquia.

Exigimos a imediata liberdade das pessoas detidas nesta farsa e esperamos que nom sofram nengum tipo de maltrato em maos do Estado. Apelamos à solidariedade ativa que rompa com a indiferença perante o avanço diário do fascismo.

Ponte Vedra, outubro de 2015

Ainda sem comentários

Março 2024
Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
 << <   > >>
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Pesquisa

  Feeds XML

powered by b2evolution