« I Aberto de Pateiro ou Bilharda em Ponte AreasInformamos a todas e todos do novo horário do Local Social »

Festa do Samaim

14-10-2008

  18:46:18, por vermelha   , 243 palavras  
Categorias: Sobre a Baiuca Vermelha

Festa do Samaim

O 31 de Outubro na Praça da Igreja terá lugar a celebraçom da tradicional festa do Samaim organizada pola Assembleia Aberta do Local Social Baiuca Vermelha. No caso de chuva, a festa será no Pavilhom "das monjas".

Para @s antig@s, o tempo de Samaim marcava o fim da época luminosa do ano e o começo do tempo escuro. Assim representa o trânsito entre a vida (o Verao) e morte (o Inverno) intercambiando-se o mundo humano com o mundo divino. O Samaim é umha tradiçom própria da Europa Ocidental e estendia-se por Galiza, Portugal, norte da península Ibérica e Irlanda, Bretanha, Escócia,... Assim na Galiza era tradicional fazer caveiras com cabaças e colocá-las em caminhos escuros, deixar pam e vinho na noite de defuntos para que as ánimas pudessem gozar dos bens da terra. Em muitos lugares ficava a lareira prendida. Esta tradiçom milenária fica hoje, bem no esquecemento, bem colonizada polo Halloween.
A partir das 17h iniciará-se o obradoiro de cabaças onde todas e todos poderemos deixar voar a imaginaçom na procura da cabaça mais original.

Mais tarde, a partir das 21h, comezará o serám do Samaim onde vários grupos de música tradicional porám os sons à esta mágica jornada.

Haverá também castanhas e vinho e chocolate e rosca para as músicas e os músicos.

Animamos-vos a participar desta jornada.

Sem comentários ainda

O Baiuca Vermelha nasce com o firme propósito de ofertar ao conjunto da rede associativa e popular do Condado um espaço autogerido no que poder realizar todo tipo de actividades culturais, reivindicativas e de lezer, ao margem das raquíticas e, na maioria das ocasions, inacesíveis infraestuturas municipais e autonómicas. [+...]

Julho 2019
Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Busca

Centros Sociais

Aguilhoar - Ginzo de Límia Alto Minho - Lugo Aturuxo - Bueu Local Social A Esmorga de Ourense Gentalha do Pichel Local Social Faísca - Vigo A Fouce de Ouro - Ames Henriqueta Outeiro - Compostela Revira - Ponte Vedra A Revolta - Vigo A Treu - Corunha C.S. Roi Soga de Lobeira - Noia C.S. Gomes Gaioso - Corunha Mádia Leva - Lugo Arrincadeira - O Ribeiro
Fundaçom Artábria - Ferrol

  Feeds XML

powered by b2evolution