NOVAMENTE, O CONCELHO CONTRA A FESTA DO DEZASSETE

NOVAMENTE, O CONCELHO CONTRA A FESTA DO DEZASSETE

Como cada ano, volta o mês de Maio, volta a festa do dezassete da Gentalha e volta a guerra com a cámara municipal.
Lembrades nos últimos anos? os conflitos com as praças, a denegaçom de ajudas, os apagons, as multas por colar cartazes? E este ano?.repetimos!

Há mais de 2 meses solicitamos a praça; nesta ocasiom, para evitarmos os conflitos de anos anteriores, demos várias possibilidades: parque de Belvis, 8 de Março, Praça Vermelha, Maçarelos? e assim até 7 locais diferentes (mau seria que nengum pudesse ser). Mas nom pudo ser.
Dixérom-nos que se queríamos fazer a festa, tinha que ser na praça do Matadoiro. Nem mais nem menos.
Perguntamo-nos se pretendem que fagamos umha festa ou um tétris com o palco, a carpa, o balcom das bebidas, as mesas para comer o polvo, os stands da feira de artesanato, os jogos populares, as actrizes de teatro e as bandas de música. Subministrarám-nos arneses para nom cairmos das cadeiras quando quigermos sentar à mesa nessa praça-funil?

Só queremos umha cousa: conhecer os critérios para a adjudicaçom e denegaçom de espaços públicos. Parece ser que a decisom depende exclusivamente do departamento de casco histórico, e que ninguém mais que a sua responsável tem competências sobre o tema. Portanto ela fai o que lhe peta, e ninguém pode dizer nada.

E nós, assim.

Escrito em 26-04-2007, na categoria: Comissons
Chuza!

5 comentários

Comentário de: kortxo [Visitante]  
kortxo

Ainda q este ano nom podo ir a vossa festa contades com todo o meu apoio.Animo!

27-04-2007 @ 11:42
Comentário de: Abraám Alonso Pinheiro [Visitante]  
Abraám Alonso Pinheiro

Muito ánimo às companheiras/os da Gentalha com a festa do 17. A panda de burócratas que ocupam hoje por hoje quase que todas as cadeiras de “representaçom popular” nas instituiçons nada tenhem a ver com as necessidades, demandas e actividades lúdico-culturais que deste emanam se nom se circunscrebem ao valeiro e o oco.
Ánimo, seguiremos avançando.

27-04-2007 @ 17:14
Comentário de: Peperico [Visitante]  
Peperico

Non vos desanimedes
Xa deixárannos avisado: !!Cousas veredes!!

27-04-2007 @ 17:29
Comentário de: Bruno [Visitante]  
Bruno

Ánimo para a Gentalha do Pichel nesta nova cruçada contra o Governo “progressista” do BNGñ-PSOE. Queiram ou nom o dia 12 vemo-nos em Compostela na festa picheleira.
Saúdos desde Trasancos e avante na defesa da nossa língua.
Bruno

30-04-2007 @ 01:13

    SEMENTE

      Somos um grupo de compostelanas e compostelanos decididos a fazer activismo cultural na nossa cidade e comarca. A língua e cultura galegas, a vontade de aprender, de difundir e recuperar os nossos costumes, a nossa história, a nossa música... som os nossos eixos de trabalho.

      Documentário Quatro anos de Gentalha já na rede!

      A Gentalha do Pichel Centro Social O Pichel Loja da Gentalha

        AGENDA DE EVENTOS

          Busca

          O blogue do Apalpador

          powered by b2evolution CMS