Já podedes ver as fotos da celebraçom do 25 de Abril, que este ano se fijo no dia 9 de Maio. Trata-se do segundo ano que a Gentalha do Pichel organiza esta ceia-espectáculo que este ano contou com o didactismo, a arte e o compromisso da Associaçom José Afonso ? Norte. Ao todo, 14 portuenses deslocaram-se à Galiza, e quase todos eles participárom num espectáculo em que foi explicada a história do canto de intervençom em Portugal através da música e da poesia, com especial atençom à do Zeca.
A seguir, Tino Flores, em companhia às vezes de mais umha guitarra e um adufe dérom começo a um concerto (cheio de mensagem política e qualidade musical) que ninguém tem a certeza quando acabou: com o Grándola Vila Morena cantado pola assistência com os cravos em alto, ou às 5h30 da manhá, momento até o qual resistírom a cantar em comunidade o pessoal da AJA e um bom grupo de picheleiros. Do repertório do Zeca e do tradicional galego-português, pouco lhes ficou por cantar.
Depois de ter cantado com Tino Flores e Paulo Rodrigues no passado dia 9 de Maio deste ano, gostaria de fazer o mesmo na Gentalha a nível individual com canções do Zeca, popular Portuguesa e Galegas.
Gostaria ainda que me enviassem sempre informações vossas para o meu e-mail.
Abraço grande a todos e principalmente a Aitana. Espero estar ai brevemente.