as administraçons desprezam a nossa história

as administraçons desprezam a nossa história

A comissom de memória histórica editou um cartaz denunciando a falta de respeito das autodenominadas "autoridades" com o nosso património arqueológico.

O cartaz leva o seguinte texto:
A Gentalha do Pichel está a trabalhar ha mais de 4 anos na dignificaçom, conhecimento e valorizaçom de um dos vestígios arqueológicos mais impressionantes da nossa área: os petróglifos. O território do nosso concelho tem, neste tipo de gravuras, umha riqueza tam importante como desprezada pola Cámara Municipal e polo conjunto de administraçons. Todo o que nom tenha a ver com o sacrossanto apóstolo, parece nom ter releváncia para as nossas instituiçons públicas. Na comissom de memória histórica da Gentalha do Pichel continuaremos nesta tarefa porque nós, sem dúbida, apreciamos a nossa história.

Escrito em 13-01-2011, na categoria: Comissons
Chuza!

2 comentários

Comentário de: Vixía [Visitante]
Vixía

Tedes toda a razón. Un cartaz moi claro e útil. ;-)

14-01-2011 @ 19:42
Comentário de: Anonimo [Visitante]
Anonimo

Bo traballo, seguide así!

18-01-2011 @ 23:18

    SEMENTE

      Somos um grupo de compostelanas e compostelanos decididos a fazer activismo cultural na nossa cidade e comarca. A língua e cultura galegas, a vontade de aprender, de difundir e recuperar os nossos costumes, a nossa história, a nossa música... som os nossos eixos de trabalho.

      Documentário Quatro anos de Gentalha já na rede!

      A Gentalha do Pichel Centro Social O Pichel Loja da Gentalha

        AGENDA DE EVENTOS

          Busca

          O blogue do Apalpador

          blogging soft