NOVOS CURSOS PARA FEVEREIRO

NOVOS CURSOS PARA FEVEREIRO

PARA INSCREVER-SE É PRECISO ENVIAR UM CORREIO A
gentalha [arroba] agal-gz [ponto] org
OU PASSAR POLO LOCAL.

iniciaçom ao acordeom diatónico
carlos quintá

preço 25?
reuniom informativa na sexta feira 11 de fevereiro às 20h15
nascido en compostela há 31 anos regressa horrorizado da cidade no mesmo dia, de cara para o lugar de rielo, no concelhode lalim. começa rápido a sentir a música, pola percussom das cantigas nas mesas de cozinha e serrim, as bandas de música, corais e orfeons, e com oito anos começa a estudar violino no conservatório. oito anos mais, e depois dum fracasso académico sen precedentes, tivo que deixá-lo e pôr un pouco de sentidinho no bacharelato. aparece por lugo dous anos despois inscrito en magistério, e coincidea ali com um dos grandes gaiteiros da marinha, felipe dos ?caxotos? de cervo. conhece assim as músicas populares en toda a sua beleza com o violino, ao tempo que aparece por lalimlalalalim o conservatório de música tradicional e folque, e aprende a tocar diatónico com o mestre pedro pascual, com quem estudaria sete anos e de quem continua a aprender. desde entom toca com muita gente: grodan defló, linho do cuco, fdz e quintá, com o sanfonista óscar fernandes; colabora frequentemente como compositor e músico en directo das companhias viravolta e seisdedos, e desde que lhe chamárom feirante e titiriteiro tem aínda mais conquistas amorosas. ao mesmo tempo que mantém projetos em comum com o produtor catalám ansío pere-armé, e com o poeta estalinista-antimilitarista-feminista rodo tarzán, é professor de diato na e-trad em vigo, e vai impartir un maravilhoso monográfico de iniciaçom ao diatónico na gentalha em compostela.


monográfico de cozinha tradicional
francisco manrique

preço: 20 ?
sábados (12,19 e 26 de fevereiro e 5 março) de 11h30
é técnico superior en restauraçom e técnico en cocinha e posue grande experiência em restaurantes de compostela. compagina a sua profissom com intensa colaboraçom na sociedade gastronómica ?troita armada?. em todas as sessons haverá umha pequena introduçom teórica (20´) sobre a cozinha galega e as técnica de elaboraçom.
a primeira jornada faremos: caldeirada de peixe e leite frito.
a segunda empada e filhoas, quizás na troita depende que o forno da gentalha funcione.
a terceira: calhos, caldo, carne ao caldeiro e arroz com leite ou peras ao vinho.
a quarta: cozido e orelhas
mínimo 3 pessoas e máximo 10. é importantissimo inscrever-se com antecedência no antecedência no 610 669 199.

criaçom audiovisual
(pre-produçom, produçom
e pós-produçom de vídeo em software livre)
colectivo olho livre

12 e 19 de fevereiro de 16h00 a 19h00
dedicaremos a primeira sessom à pré-produçom e produçom, e outra à ediçom de vídeo (pós-produçom) centrando na conversom de formatos. iniciaremo-nos na elaboraçom de um guiom (ideia, sinopse, guiom literário e guiom técnico) e do story (planificaçom ,tipos de planos). com ajuda de um projector e dos portáteis que o alunado leve aprenderemos de um ponto de vista prático. recomenda-se trazer instalados o winff, o cinelerra e o kino, e se for possível, também cámara de video ou de fotos... a gentalha emprestará mais algum portátil por se alguém o precisar.

olholivre nasce no 2007 com vocaçom transformadora no eido audiovisual dos movimentos sociais. autodefinimo-nos como: um conjunto de relaçons biopolíticas em torno dos processos de produçom semiótico-artísticos, onde confluem artistas, comunicadoras e activistas no fluxo da tecnocultura audiovisual, criando rizomas que surgem desde da base social para se diversificarem em múltiplos transversais. olholivre existe em base às linhas-força que nos ligam, como o desejo de produçom comunitária, o software livre como meio de produçom, a lógica autoformativa e por último a licença copyleft. esta escolha nasce da funda crença de que cada produçom transcende a sua autoria em aras de umha sedimentaçom, dumha metamorfose evolutiva que constitui o magma do desenvolvimento colectivo do procomum (esse comum de saberes que define cada cultura).
múltiplas derivas vam-nos levando a constituir ligaçons reticulares com alg-a, universidade invisibel ou baleiro lab, a coordenar processos paralelos como generatechgz ou criar nodos performativos como core:code.
do povo para o povo. + info: http://olholivre.net

aulas de pilates
cristana g. cameselle

segundas feiras das 19h15 às 20h15. começo nas segunda feira 14 de fevereiro
preço: 20?/mês
?gosto muito do método pilates porque aumenta a força e a flexibilidade corporal dumha maneira equilibrada. a máxima é qualidade frente a quantidade.a idade já nom se mede polos anos, senom pola nossa facilidade de movimento. os exercícios vam conseguir flexibilidade da nossa coluna, fortalecimento abdominal e equilíbrio postural. pilates melhora a nossa qualidade de vida.?desde 1985 que comecei as primeiras aulas de ballet clássico até hoje em dia, sempre sentim a necessidade de bailar e de mover-me. a minha formaçom é principalmente de dança clássica; estudei com grandes professores como hannelore gotsclahlk, carmina ocaña e finalmente com carmen roche. mas também figem muitos cursos com grandes bailarinos e coreógrafos de dança contemporánea como cesc gelabert, chevi muraday ou teresa nieta entre outros.desde 2006 entro em contacto com o método pilates. para mim foi um passo natural que se complementava com todo o meu trabalho de dança.

2? menos para as pessoas sócias ou que participem em mais dum curso
(isto nom se aplica aos monográficos)
mais informaçom no 610 669 199

Escrito em 04-02-2011, na categoria: Comissons
Chuza!

4 comentários

Comentário de: raquel varela pose [Visitante]
raquel varela pose

quería apuntarme o curso de cociña tradicional; ¿aínda hai prazas?

06-02-2011 @ 17:20
Comentário de: gentalha [Membro]  
gentalha

Ainda ha.
Envia-nos um correio electrónico para reservar-te umha praça,

06-02-2011 @ 20:18
Comentário de: EVA [Visitante]
EVA

Olá, estou interesada no curso de criaçom audiovisual, pero non sei nin canto custa, nin como facer para apuntarme… podedes darme esa información? obrigada

08-02-2011 @ 11:43
Comentário de: gentalha [Membro]  
gentalha

Desculpade, mas tivemos um erro de comunicaçom. Finalmente o curso de video custa 12 ?. Lamentamos os problemas ocasionados. Aproveitamos para comunicar que é impostantissimo apontar-se quanto antes ao curso de cozinha tradicional enviando um correio ao mail da gentalha.
Obrigadas.

10-02-2011 @ 11:37

    SEMENTE

      Somos um grupo de compostelanas e compostelanos decididos a fazer activismo cultural na nossa cidade e comarca. A língua e cultura galegas, a vontade de aprender, de difundir e recuperar os nossos costumes, a nossa história, a nossa música... som os nossos eixos de trabalho.

      Documentário Quatro anos de Gentalha já na rede!

      A Gentalha do Pichel Centro Social O Pichel Loja da Gentalha

        AGENDA DE EVENTOS

          Busca

          O blogue do Apalpador

          powered by b2evolution