CRÓNICA E FOTOS DA VIAGEM A BRAGA

CRÓNICA E FOTOS DA VIAGEM A BRAGA

Este sábado passado realizamos a viagem a Braga. A primeira visita, como estava previsto, foi o museu arqueológico Diogo de Sousa, onde no decurso da visita guiada pudémos admirar, para além das moedas suevas que motivárom a inclussom do museu no nosso percurso, peças tam interessantes como um capacete da idade do ferro (celta) ou esculturas em pedra do mesmo periodo.

A seguir veu o tempo do jantar,e para quem nom demorasse moito com ele, tempo livre para fazer umha visita à Sé de Braga ou passear polas ruas do centro histórico.

Passadas as duas (hora galego-portuguesa) chegamos a Sao Frutuoso de Montélios, onde pudémos admirar a capela-mausoleo constroida no século VII, e modificada várias vezes, a última no 1931, numha inacabada reforma que nom recuperou exactamente o formato original deste monumento.

Sem nos demorar mais do precisso saimos para Dume, onde está o museu que alberga o túmulo dito de Sao Martinho, um magnífico sarcófago de calcáreo que os especialistas datam no fim do século XI, numha altura muito posterior a sua morte.

Imediatamente passamos para a igreja contigua onde accedémos às excavaçons da basílica sueva encontrada baixo o actual templo. Nestes dous locais desfrutámos da amabilidade e a atençom dos doutores Luis Fontes e Patrícia Isabel Ferreira, que nos dérom detalhadas explicaçons do conjunto do jazigo e possibilitárom que accedessemos às excavaçons que ainda nom estám abertas ao público nem acondicionadas para a visita, o que lhes agradecemos imenso. Para finalizar deslocamo-nos a Santa Marta das Cortiças, ao cimo do monte onde fôrom excavados os restos do paço dos reis suevos, umha basílica do mesmo tempo, umha tripla linha de fortificaçons, habitaçons circulares e outros achados, (jazigo que agora está cuberto de terra para o preservar) aonde também nos acompanhou o Doutor Luis Fontes como perito incomparável e a quem agradecemos mais umha vez partilhar o seu saber conosco. Como mostra de agradecimento, entregamos-lhe um ejemplar do Sempre em Galiza.

Escrito em 09-05-2011, na categoria: Comissons
Chuza!

2 comentários

Comentário de: o'sanma [Visitante]
o'sanma

O madrugom sabatino valeu a pena. Foi umha visita súper-interessante. Muitíssimo obrigado e parabéns à Gentalha do Pichel por tê-la organizado. Muito bom trabalho! :)

09-05-2011 @ 12:41
Comentário de: Joao Argimiro [Visitante]
Joao Argimiro

Sem dúbida, Memória Histórica é, com diferença, a comissom da Gentalha mais brilhante, lúcida e responsável.
Parabéns, depois desta viagem som outra pessoa.

Joao

09-05-2011 @ 19:29

    SEMENTE

      Somos um grupo de compostelanas e compostelanos decididos a fazer activismo cultural na nossa cidade e comarca. A língua e cultura galegas, a vontade de aprender, de difundir e recuperar os nossos costumes, a nossa história, a nossa música... som os nossos eixos de trabalho.

      Documentário Quatro anos de Gentalha já na rede!

      A Gentalha do Pichel Centro Social O Pichel Loja da Gentalha

        AGENDA DE EVENTOS

          Busca

          O blogue do Apalpador

          multiblog