A MANHÁ DA FESTA DO 17

A MANHÁ DA FESTA DO 17

Praça das Ánimas
10h elaboraçom dum Maio
e jogos populares para crianças

Praça 8 de Março
11h Ruada com Arinhos do Maycar e Cabeçudos

Airinhos do Maycar é um grupo que evoca no seu nome ecos, às vezes ressacosos, das essências mais enxebres da noite compostelana. Umha uniom temporal de gaiteiros e outros músicos, que passárom por agrupaçons como Os Estalotes, Galegoz, e outros que provenhem directamente da sua casa, que tenhem por lema nom ensaiar, que é de covardes, tentar passar bem e acabar os temas à vez, cousa que conseguen em nom poucas ocasions. O grupo permanece latente, em longos letargos, até que umha boa causa, umha boa paparota, ou ambas cousas à vez o reclamam para sair à luz e despregar, para deleite de crianças e maiores, esses airinhos musicais (num princípio) que os caracterizam.

Praça 8 de Março
11h Visita guiada à exposiçom "Un canto e umha luz na noite. Associacionismo cultural na Galiza (1961-1975) " no Museo do Pobo Galego organizada pola comissom de Memória Histórica da Gentalha

Praça do Pam
De 12h a 14h30: Obradoiro de Teatro do Oprimido
organizado pola comissom de Cultura Tradicional e Novas Criaçons da Gentalha

Praça 8 de Março
13h: Sessom vermu com Cé Orquestra Pantasma.

Cé orquestra Pantasma é um projecto musical aberto cheio de possibilidades, já que anos de experiência, tanto como intérprete, compositor e director musical em bandas de distinta índole, como mestre de música, permitírom-lhe atingir umha grande versatilidade e conhecimento do mundo musical.
O facto de dispor de repertórios diferentes dá-lhe a possibilidade de eventos de todo o tipo: animaçom na rua, festivais, festas populares, música para crianças, para adultos, celebraçons particulares? as suas actuaçons convertem-se numha grande festa onde a implicaçom e participaçon do público é umha das cousas mais importantes.

Praça 8 de Março
14h: Jantar Popular (teremos carpa)
Reservai quanto antes o vosso bono!

Praça 8 de Março
16h OS CONTOS DE FÁTIMA BERMEJO

Fátima Bermejo (Compostela, 1970)
Terapeuta de jogo e actriz.
Actriz e contacontos profissional desde 1993.
Licenciada em Sociologia e Diplomada em Iogaterapia, trabalhou como professora de Teatro e Jogo Dramático em Madrid, Estremadura e Andaluzia.
Utilizando a narraçom oral e o teatro como instrumento, trabalhou vários anos em Córdoba a cargo da sua própria empresa, realizando actividades de sensibilizaçom em igualdade de género, solidariedade, educaçom para a paz? e obradoiros específicos para grupos de mulheres.

Escrito em 07-05-2012, na categoria: Notícias
Chuza!

2 comentários

Comentário de: Trouleira! [Visitante]
Trouleira!

Está todo xenial, mais gostaríamos de ter tamén aos Carapaus na esta do 17! Non vai ser? Canto custa o bono no xantar? Grazas polo voso traballo!

07-05-2012 @ 13:01
Comentário de: gentalha [Membro]  
gentalha

o jantar som 15?:
empada, carne ao caldeiro, vinho, café e sobremesa

07-05-2012 @ 13:30

    SEMENTE

      Somos um grupo de compostelanas e compostelanos decididos a fazer activismo cultural na nossa cidade e comarca. A língua e cultura galegas, a vontade de aprender, de difundir e recuperar os nossos costumes, a nossa história, a nossa música... som os nossos eixos de trabalho.

      Documentário Quatro anos de Gentalha já na rede!

      A Gentalha do Pichel Centro Social O Pichel Loja da Gentalha

        AGENDA DE EVENTOS

          Busca

          O blogue do Apalpador

          powered by b2evolution CMS