PROPOSTA DE BANDEIRA SUEVA

PROPOSTA DE BANDEIRA SUEVA

Após meses de trabalho, a equipa gráfica da Gentalha do Pichel quer distribuir umha nova proposta estética da bandeira do Reino Suevo da Galiza. Partindo da descriçom realizada pola Junta Geral do Reino da Galiza*, celebrada na catedral de Lugo no 15 de Fevereiro de 1669, quigemos pôr um novo grau de areia na promoçom do conhecimento e divulgaçom deste acontecer histórico. Nom está de mais agradecer todos os trabalhos prévios de muita gente que já tem trabalhado no mesmo assunto; mas queremos somar umha nova opçom. Os critérios empregados nom fôrom fundamentalmente estéticos. Pensamos mais em questons como o equilíbrio, versatilidade, iconicidade, facilidade de reproduçom em diferentes técnicas...
Fazemos isto desde a humildade militante e desde o respeito a todas as ideias que se fagam de aqui em diante.
Oxalá podamos, entre todas, optar entre muitas possibilidades.
Também sabemos que logo escuitaremos a sérios eruditos e eminências livrescas que saberám, como nom!?, criticar a nossa achega porque nom acertamos com a tipologia habitual das representaçons draconianas altomedievais. Figemos o que puidemos.
Eis a nossa bandeira

e aqui a tendes em formato vectorial:
bandeiraSuevadefi.zip

As cores escolhidas fôrom
Fundo dourado:C0 M20 Y100 K0 Pantone:7406
Dragom Verde:C100 M30 Y100 K20 Pantone: 356
Leom Dourado:C20 M100 Y100 K20 Pantone: 484

*"(...) de aqui tivo princípio e se originou apagar o dragom verde e o leom vermelho (armas dos Reis Suevos que no seu tempo tinham neste reino sua corte) e transladar ao dourado campo do escudo das duas armas, a Hóstia, nom dentro do copo sacramental oculta (...)".

Escrito em 14-08-2012, na categoria: Notícias

6 comentários

Comentário de: Eu [Visitante]
Mui boa! Parabéns!
14-08-2012 @ 14:17
Comentário de: Rekiario [Visitante]
Opción definitiva para representar 1601 anos de historia.
Grazas.
14-08-2012 @ 16:50
Comentário de: Roi [Visitante]
Acho que a ideia nom é má, mais olho porque os reis suevos nunca chegaram a utilizar essa bandeira. O desenho é somentes a descriçom feita em 1669... mais de 1000 anos após a fim do reino suevo. É dizer, a sua veracidade é muito discutida, e mesmo grandes historiadores galegos como Anselmo Lopez Carreira tehem dito que tal bandeira é apenas uma descriçom utópica levada a cabo pelos "heraldistas" do século XVII. As moedas suevas mostram no reverso o símbolo do reino da Gallaecia; unha cruz grega com uma coroa de loureiro. Nom esquecer que o símbolo galego por excelencia é o CALICE desde o século XII, e que desde entom é o símbolo histórico da Galiza.
14-08-2012 @ 20:53
Comentário de: Paulo Rico [Visitante]
Já temos o primeiro Listo!
Parabens Roi pola tua celeridade
15-08-2012 @ 14:49
Comentário de: A cabra de AMAL [Visitante]
Já se sabe como é o conto Paulo: o canino do dragom da bandeira sueva está um pouco torto a respeito do original, a Galicola tem 10% de mais de açúcar, na seleçom galega esquecérom levar a Álex Bergantiños, a normativa AGAL tem razom mais é incoerente como o "umha"... e entom seguimos com a rojigualda, a Coca-Cola, la roja, e a ILG, esperando a que venha algo perfeito à altura da nossa perfeiçom.
17-08-2012 @ 19:59
Comentário de: Paulo Amigo [Visitante]
Qual é a razão de mudar a bandeira atual?.

Há muitas nações laicas com cruzes cristãs (Inglaterra, Escócia, todas as escandinávicas...) algumas repúblicas recentemente aparecidas -Bulgária, Rússia, Sérvia, Montenegro- levam coroa por terem sido reinos, embora não tenham vontade de volvê-lo ser.

Temos que mudar também o Día Nacional por ser o do Apóstolo?.

A bandeira corsa e a bandeira sarda levam componhentes da dominação imperial aragonesa (os mouros de olhos vendados) e não fazem lá muito questão de mudar qualquer cousa.

A bandeira galega para mim fica a de todos os galegos. Serve para pedir a independência, igual que a do Quebeque fica sendo apenas um decalco da bandeira real francesa, com as suas picas.

Os catalães virarom a estrela encarnada por outra mais acaida à Europa "bem-pensante" (agora a estrela é branca !!!)... e nos vamos com bandeiras que imitam a de Gales ou Escócia quando os símbolos já os temos feitos: apenas falta fazê-los de todos, como em Euskadi, por certo, outro caso de bandeira com cruzes cristãs e Dia da Pátria com conteúdos religiosos...
10-11-2012 @ 21:43

Deixe o seu comentário


Seu endereço de e-mail nom será revelado nesse site.

Sua URL será exibida.
(Quebras de linha se tornam <br />)
(Nome, e-mail & website)
(Permitir que usuários o contatem através de um formulário eletrônico (seu e-mail nom será exibido.))

    SEMENTE

    PROJETO PONTOS

    Projeto Pontos

    Pontos em galego. O galego em pontos

    Somos um grupo de compostelanas e compostelanos decididos a fazer activismo cultural na nossa cidade e comarca. A língua e cultura galegas, a vontade de aprender, de difundir e recuperar os nossos costumes, a nossa história, a nossa música... som os nossos eixos de trabalho.

    Documentário Quatro anos de Gentalha já na rede!

    A Gentalha do Pichel Centro Social O Pichel Loja da Gentalha

    CONTACTO

    ENDEREÇO: rua santaclara, 21, compostela

    HORÁRIO do centro social

    E-MAIL: gentalhadopichel [arroba] gmail [ponto] com

    TELEMÓVEL:698142936

    AGENDA DE EVENTOS

    Ligaçons

    Portal Galego da Língua Sinaliza


    A Gentalha participa em:

    Plataforma Galega Anti-transgênicos GALIZA NOM S€ VENDE


    Entidades associadas ao Pichel:

    Akalimera Cineclube de Compostela Novas da Galiza Associaçom Galega da Língua


    Centros Sociais:

    Arrincadeira Aguilhoar - Ginzo de Límia Almuinha - Marim Fundaçom Artábria - Ferrol Aturujo - Local Social - Boiro Baiuca Vermelha - Ponte Areias A Casa da Estacion - Ponte D'Eume Cova dos Ratos - Vigo Local Social A Esmorga de Ourense Local Social Faísca - Vigo Foucelhas - Ordes O Fresco - Ponte Areias C.S. Gomes Gaioso - Corunha Henriqueta Outeiro - Compostela MadiaLeva-Lugo ReviraVolta - Ponte Vedra A Revolta - Vigo Sociedade Cultural e Desportiva do Condado - Salvaterra de Minho A Tiradoura - Reboredo (Cangas) A Treu - Corunha

    Busca

    O blogue do Apalpador

    powered by b2evolution