COMUNICADO DO CONSELHO GERAL DA GENTALHA DO PICHEL

COMUNICADO DO CONSELHO GERAL DA GENTALHA DO PICHEL

Novamente, neste contexto mediático-policial que padecemos e que afecta pessoas integradas, em maior ou menor medida, no nosso projeto cultural, A Gentalha do Pichel quer lembrar que:
Nom o dizemos nós: organismos internacionais de todo tipo, de Amnistia Internacional ao Relator para os Direitos Humanos da ONU, criticam um sistema judicial e a umha legislaçom espanhola, a "antiterrorista", por amparar a tortura por motivaçons políticas. É por isto que na Gentalha ficamos intranquilas porque as pessoas detidas permanecem submetidas a este tipo de medidas de excepçom no ámbito da mais legítima herdeira do Tribunal de Ordem Público: a Audiência Nacional.
Denunciamos publicamente todo o linchamento mediático a que som submetidas estas cidadás galegas, desde meios de comunicaçom empresariais e mesmo públicos, descontextualizaçom de declaraçons e ausência total da pressunçom de inocência.
Entre as pessoas detidas está Carlos Calvo, umha pessoa activa na Gentalha desde há anos e membro da Comissom de Memória Histórica. Agora -junto com os outros três independentistas incomunicados- poderia ter por diante quatro anos de prisom preventiva sem nengum tipo de juízo, afastado da Galiza e do seu entorno.
A Gentalha é um colectivo cultural e nom é competência nossa emitir juízos. Mas isto nom pode servir de argumentaçom para deixar de denunciar este tipo de comportamentos das autoridades.
Nunca deixaremos de denunciar a vulneraçom dos mais elementais direitos individuais (dispersom, indefensom, isolamento...).

Escrito em 18-09-2012, na categoria: Notícias
Chuza!

2 comentários

Comentário de: Marcos [Visitante]
Marcos

Solidarízome coas familias dos patriotas presos. A eles envíolles un saúdo soliario, que saiban que están nos nosos corazóns.

19-09-2012 @ 00:23
Comentário de: Corral [Visitante]
Corral

Encetam tempos escuros para os homens e mulheres livres. Desde sempre o Poder Inquisitorial está para nos confundir e negar toda liberdade. Sem emitir nengum juízo, duvido muito o que dim os ?médias? ao serviço do terror capitalista sobre Carlos Calvo, homem que tem ao povo galego e a sua cultura como cerna da sua existência.

19-09-2012 @ 13:41

    SEMENTE

      Somos um grupo de compostelanas e compostelanos decididos a fazer activismo cultural na nossa cidade e comarca. A língua e cultura galegas, a vontade de aprender, de difundir e recuperar os nossos costumes, a nossa história, a nossa música... som os nossos eixos de trabalho.

      Documentário Quatro anos de Gentalha já na rede!

      A Gentalha do Pichel Centro Social O Pichel Loja da Gentalha

        AGENDA DE EVENTOS

          Busca

          O blogue do Apalpador

          powered by b2evolution