Categoria: "memória histórica"

Crónica da Palestra sobre os desafios da Arqueologia
O povo galego tem demonstrado, mais umha vez, que gosta, quer e defende o nosso património. As mais de 70 pessoas que se reunirom na Gentalha do Pichel para participar da palestra dirigidas por Antón Malde e Manuel Gago assim o demostram. Forom duas hora… more »
Escrito em 10-02-2012, na categoria: Notícias, memória histórica
CONTINUAMOS A TRABALHAR POLORECONHECIMENTO DO NOSSO PATRIMÓNIO
Durante o último mês a comissom de memória historica vem desenvolendo umha nova práctica para indicar a localizaçom dos petroglifos de Compostela. Consiste nas habituais marcas dos trilhos pedestres, neste caso umha linha branca e outra azul. Pensamos re… more »
Escrito em 12-04-2011, na categoria: Comissons, memória histórica
PALESTRA: 1600 ANOS DO REINO SUEVO DA GALIZA
TERÇA 14 de DECEMBRO às 20h30:Galiza, primeiro Reino da Europa1600 anos da fundaçom do Reino Suevo da Galizacom:Anselmo López Carreira (historiador)Francisco Padim(organizador do congresso internacional sobre o Reino Suevo da Galiza) more »
Escrito em 12-12-2010, na categoria: Comissons, memória histórica
Vozeiros de distintos colectivos à tua disposiçom
A comissom de memória histórica da Gentalha do Pichel leva já tempo compilando vozeiros de organizaçons e enquadernando-os em tapa-dura para pôr a disposiçom das presentes no centro social. Vamos juntando de aqui e de alá e quando completamos a colecçom… more »
Escrito em 30-11-2010, na categoria: Comissons, memória histórica
SEXTA 23: GAITA ARMADA E PALESTRA SOBRE O DIA DA PÁTRIA
20h30Palestra: História e significado do Dia Nacional da Galizacom Antom Santos, historiador da ESCOLA POPULAR GALEGA22h30GAITA ARMADA COM:Henrique MartinsJurjo VarelaLuz FandinhoGrupo vogal Airinhos da Mourela do MeioO LeoXosé Co… more »
Escrito em 20-07-2010, na categoria: Comissons, memória histórica
Sábado 22 em imagens
1. Roteiro pola história da língua: Podes ver aqui todas as imagens do roteiro 2. Ceia comemorativa da Assembleia Nacionalista de Lugo: more »
Escrito em 26-11-2008, na categoria: Notícias, Fotos, lingua, memória histórica
HÁ 90 ANOS QUE NOS CHAMAMOS "NACIONALISTAS"
90 aniversário da assembleia nacionalista de lugo 22 de novembro ceia-acto 10? (12? nom sócias) salpicom, croquetes, churrasco, patacas gelado, vinho, água e pam bonos à venda até 20 de novembro INTERVENÇOM Bernardo Penabade concerto… more »
Escrito em 18-11-2008, na categoria: Notícias, memória histórica
O SÁBADO VAMOS À CATEDRAL
Este sábado, a comissom de memória histórica da gentalha do pichel propom-vos umha interesante visita ao monumento histórico mais importante da cidade e, talvez, de toda Galiza. Vamos ver o museu, o interior da catedral, a capela das relíquias e as… more »
Escrito em 14-10-2008, na categoria: memória histórica
MEMÓRIA HISTÓRICA CONVIDA-VOS A UMHA CAMINHADA POLO VISO
A Gentalha do Pichel organiza um roteiro ao Viso, um dos montes situados a leste da nossa cidade. Durante o percurso e desde o cimo do monte aproveitaremos para aprender um pouco mais de como tem sido a evoluçom urbana de Compostela e como se tem… more »
Escrito em 01-10-2008, na categoria: Notícias, memória histórica
Subimos um novo texto da Comissom de Memória Histórica
http://issuu.com/gentalha/docs/isto_tb more »
Escrito em 22-09-2008, na categoria: memória histórica
FAQ do reintegracionismo
O FAQ esta a vossa disposiçom nesta ligaçom more »
Escrito em 14-09-2008, na categoria: memória histórica

1 2 3 >>

    SEMENTE

      Somos um grupo de compostelanas e compostelanos decididos a fazer activismo cultural na nossa cidade e comarca. A língua e cultura galegas, a vontade de aprender, de difundir e recuperar os nossos costumes, a nossa história, a nossa música... som os nossos eixos de trabalho.

      Documentário Quatro anos de Gentalha já na rede!

      A Gentalha do Pichel Centro Social O Pichel Loja da Gentalha

        AGENDA DE EVENTOS

          Busca

          O blogue do Apalpador

          powered by b2evolution