A praça da Peixaria Velha acolherá a noite de 23 de junho, este mesmo sábado a partir das 21 horas, a festa tradicional da chegada do solstício do verao. Haverá música tradicional, pam com chouriços de graça e refrigerantes para passar a noite à volta das lumeiradas do mês de sam joám.
Aguardamos-vos para gozar dumha noite de festa.
Quinta-feira, primeiro dia do mês de março, recuperamos as comidas do Centro Social.
A partir das 21,30 horas poderemos degostar umha comprida ementa de:
- Arroz negro com chipirons
- Escacho com puré de couve-flor
- Taça de chocolate com noz e bolacha
Lembrai que podedes escrever para o nosso correio para participar neste evento de encontro ao redor da gastronomia do local.
A umha semana vista da celebraçom do Dia Internacional da Mulher Trabalhadora, o Centro Social Henriqueta Outeiro soma-se aos atos que decorrerám na Galiza baixo o manto lilás das marchas feministas. Teremos ocasiom para falar da libertaçom sexual e de gênero ao calor desta boa ceia.
Vem-te!
Sexta-feira dia 18 temos reservado o cruzeiro de Sam Pedro para conmemorar com castanhas e música tradicional a chegada desta época do ano. A partir das 20 horas poderedes encontrar-nos no lugar à beira do lume e das gaitas, sempre que o tempo o permitir!
Passa um bocado da noitinha junto a nós, e terás castanhas de graça.
Lembra: a partir das 20 horas, no cruzeiro de Sam Pedro, Magusto do Centro Social Henriqueta Outeiro!
A semana passada morria combatendo o líder revolucionário Alfonso Cano, comandante das FARC-EP colombianas. Para as pessoas que trabalhamos no Centro Social Henriqueta Outeiro, Alfonso e os seus predecesores; Alfonso e as milhares de combatentes que mantenhem o pulso a um dos mais sanguinários estados burgueses do planeta, som estrelas vermelhas que alumeam o caminho da revoluçom socialista.
Como sabedes, nos últimos meses estamos reunindo-nos no local para homenagear com umha boa ceia aquelas pessoas ou acontecimentos históricos que nos merecem reconhecimento.
Este ano político figemo-lo à volta do Dia da Galiza Combatente e O Piloto, o mês passado. Agora em Novembro viramos a olhada cara Colômbia.
Será quinta-feira dia 24, e a ementa...
- Creme de cogumelos
- Raxo com maçá
- Taça de chocolate
Começamos o curso gastronómico 2011/2012 com umha ementa curiosa que nom deixará indiferentes as pessoas comensais. Paco está de volta e receberemo-lo como se merece: com um jantar feito com a mestria das suas maos, nom podiam ser outras!
Achegai-vos a tomar com nós...:
- Salada de espinafres e queijo de cabra
- Estufado de tenreira com caramelo de pimenta
- Copa de pêssego
A ceia, que decorrerá sexta-feira dia 30 a partir das 22 horas, fecha o mês de Setembro e dá passagem ao mês das castanhas, o mês da Galiza Combatente em que lembraremos o guerrilheiro José Castro Veiga, O Piloto, derradeiro guerrilheiro em ser baleado pola Guardia Civil, na altura de 10 de Março de 1965. Foi chefe do Estado Maior da III Agrupaçom Guerrilheira de Galiza, e operou em grande parte do território nacional, nomeadamente no oriente e suleste.
O Piloto, és dos nossos!
Centro Social Henriqueta Outeiro sofreu umha agressom na madrugada do passado 10 de julho. Este espaço de convívio e trabalho da esquerda independentista compostelana, assim como sede nacional de BRIGA e NÓS-UP, apareceu com as três fechaduras bloqueadas e umha pintagem insultante contra NÓS-UP e a algumhas das e dos seus militantes.
Nom é a primeira vez que sofremos umha agressom. Há uns meses fôrom pintadas nazis.
Sabemos que a direçom de Causa Galiza nada tem que ver com estes lamentáveis factos, perjudiciais para o conjunto do movimento.
É a primeira ocasiom na que somos atacados por pessoas aparentemente enquadradas no nosso próprio espaço político: a esquerda independentista. Isto ocasiona-nos um grande pesar, principalmente porque os e as sócias do CSHO sempre achamos como positivo o debate franco de ideias, sem subterfúgios de nengum tipo, dentro daqueles que luitamos por um mesmo horizonte de libertaçom nacional e social de género.
A responsabilidade de que a luita ideológica esteja sendo substituída pola agressom material direta há que procurá-la no ambiente extremadamente conflitivo que estamos a viver dentro da esquerda independentista, e naqueles que nom contribuem claramente a extirpar estes comportamentos de setarismo atroz. Entendemos, portanto, necessário que os distintos coletivos que conformam o heterogéneo mundo do independentismo marquem claramente as limites e rejeitem atitudes, como a sofrida por este Centro Social ou o CS Lume! de Vigo; que convertem a diferencia política legítima em comportamentos indignos a combater.
Aproveitamos para desejar um feliz Dia da Pátria a tod@s aquel@s que luitam por umha Galiza cive, socialista e feminista, e com @s que, com certeza, coincidiremos desde o respeito em multidom de batalhas.
Dúzias de pessoas dançárom, comêrom e falárom ao calor das brasas veraniegas da cacharela do solstício de verao que organizou pola primeira vez o Centro Social Henriqueta Outeiro nas ruas da nossa cidade. A Peixaria Velha acolheu a lumeirada, acompanhada de chouriços de graça e um balcom de refrigerantes e outras bebidas. Com esta singela proposta, milhares de lugares do País recebem o verao com outras tantas milhares de fogueiras.
Oxalá que as cacharelas de Compostela tenham ajudado a depurar a cidade do mau agoiro ultracatólico que se instalará desde segunda-feira na câmara municipal.
Na Peixaria Velha, imos organizar umha cacharela. A chegada do solstício com as noites mais breves do ano, anuncia umha mudança de ciclo em que estas volverám medrar até o inverno.
Quinta-feira dia 23, passa-te a tomar uns chouriços com pam de graça e a beberes algo pola zona velha. Várias lumeiradas amenizarám umha noite tradicional nas festas populares galegas. Entre elas, polo primeiro ano, a nossa!
Quinta-feira passada Paco foi despedido no nosso local por algumhas amizades antes de emigrar. Até que volva, do CSHO queremos parabenizá-lo polas ensinanzas que nos deixa, e procuraremos inspirar-nos nelas para continuar com o trabalho culinário que tantas alegrias nos deu.
Nessa noite, Paco recebeu dous presentes e alguns aplausos como pequeno gesto de reconhecimento.
Sorte no teu destino, e adiante a cozinha do Centro Social!
O nosso chefe de cozinha Paco vai estar fora do País um tempo... e imo-lo botar de menos, e em falta. Mas isso nom evita que "celebremos", como mandam as tradiçons, esta despedida com algo de mágoa mas sobre todo com ilusiom polo seu futuro e pola aprendizagem que nos legou, e que procuraremos levar à prática sem ele.
Esta sexta-feira a partir das 22 horas, umha ceia à qual estás convidad@ será a última desta primeira jeira ao mando da equipa de cozinha do Centro Social.
Vem-te despedi-lo com nós! Nom o perdas!
A ementa será a seguinte:
- Salada de gambas, queijo e frutos vermelhos
- Abrótea "ajoarriera"
- Copa de creme catalana e mousse de chocolate
Aponta-te chamando ao 676 75 81 64 ou escrevendo para cshenriquetaouteirogz@gmail.com. Até quinta-feira podes!
O CS Henriqueta Outeiro é umha iniciativa da esquerda independentista para se dotar de espaços próprios onde realizar actividades sem nengum tipo de entraves [+info]
Porque nos chamamos Henriqueta Outeiro
Em reconhecimento da luitadora revolucionária Henriqueta Outeiro Branco, símbolo do compromisso e entrega de milhares de mulheres e homens galeg@s à causa das liberdades e da justiça social.