« Convocada primeira jornada de debate do Centro de Estudos Marxistas Henriqueta OuteiroSegundo Jantar Revolucionário em homenagem a Lenine »

Constitui-se Centro de Estudos Marxistas do Centro Social Henriqueta Outeiro

15-11-2007

  01:42:50, por cshenriqueta   , 245 palavras  
Categorias: Todas

Constitui-se Centro de Estudos Marxistas do Centro Social Henriqueta Outeiro

Desde há umhas semanas, as pessoas participantes na Assemblea Aberta do Centro Social Henriqueta Outeiro vimos definindo o que agora fazemos público: a constituiçom do Centro de Estudos Marxistas.

É com a primeira juntança de debate e análise convocada para o vindouro dia 23 que se dá início a esta ambiciosa proposta de encontro, nem só entre a militáncia do Movimento de Libertaçom Nacional Galego -a quem o propomos com especial ênfase-, mas aberto a todas as pessoas interessadas em achegar-se a algumha das citas que a partir desta primeira se continuarám a convocar.

A Assembleia Aberta coida que no marco deste Centro de Estudos Marxistas deveremos fazer converger, para o interesse e formaçom de todos e todas, posicionamentos distintos que dem lugar ao debate, a crítica e a conscientizaçom teórica como ferramenta fundamental de intervençom revolucionária.

Informaremos proximamente dos conteúdos do primeiro encontro, assim como a hora exacta em que se iniciará. Também será em breves que colaremos no nosso blogue o documento elaborado com o galho desta cita e que servirá de referência.
Adiantamos por enquanto que o militante independentista André Seoane foi convidado para guiar a primeira juntança arredor do Manifesto Comunista como texto base para enfrentarmos as numerosas perguntas que giram arredor do conceito de marxismo.

Convidamos-vos a ficar atentos/as e a participardes em quantas citas do Centro de Estudos Marxistas gostedes de assistir.

Sem comentários ainda

Que somos?

O CS Henriqueta Outeiro é umha iniciativa da esquerda independentista para se dotar de espaços próprios onde realizar actividades sem nengum tipo de entraves [+info]

Porque nos chamamos Henriqueta Outeiro

Em reconhecimento da luitadora revolucionária Henriqueta Outeiro Branco, símbolo do compromisso e entrega de milhares de mulheres e homens galeg@s à causa das liberdades e da justiça social.

Onde Estamos? Onde Estamos? Internet Onde Estamos?

Categorias

Retain only results that match:

Busca

  Feeds XML

powered by b2evolution