« 2008 inícia com terceira sessom do Centro de Estudos Marxistas | Terceiro Jantar Revolucionário em homenagem a Rosa Luxemburgo » |
O ano 2007 rematará com um dos objectivos da Assembleia Aberta cumprido: estabelecer umha periodicidade mensal aos Jantares Revolucionários, cuja terceira ediçom tivo lugar este sábado 22.
E nem só. Também conseguimos assentar esta como umha cita de encontro entre muitas pessoas, principalmente da comarca de Compostela. Som várias as dezenas de amig@s que nestes 3 primeiros jantares tenhem passado polo local social, e que podem acreditar a boa mesa, trabalhada pol@s sóci@s, de que se pode goçar.
Mais umha vez, fôrom por volta de 20 as pessoas que assistírom ao Jantar de homenagem a Rosa Luxemburgo, comunista polaca que jogou um destacadíssimo papel no desenvolvimento organizativo da classe obreira na Europa de começos do sêculo XX. A sua figura foi brevemente gizada por um dos companheiros presentes, quem iniciou com a introduçom à figura da revolucionária um intercámbio de ideias após a sobre-mesa.
O Jantar Revolucionário rematou com umha proposta às e aos presentes para elaborar um calendário de homenagens gastronómicas durante o vindouro 2008. Assim, entre todas e todos pudemos decidir quais as personagens às que lembrar, e quais os seus países para ambientar umha juntança arredor dumha atractiva ementa.
Para que vos vaiades preparando, decidimos homenagea a:
- Antonio Gramsci. Comida italiana. 26 de Janeiro.
- Benigno Álvares. Comida galega. Fevereiro.
- James Connolly. Comida irlandesa. Março.
- José Afonso. Portugal. Abril.
Sem definir a figura sobre a que recai a homenagem, em Maio vamos desgostar da comida palestiniana, em Junho da basca e no mês de Julho fa francesa.
Por definir, jantares dedicados a personagens de Irlanda, Itália, Estado francês e Euskal Herria nos meses seguintes.
O CS Henriqueta Outeiro é umha iniciativa da esquerda independentista para se dotar de espaços próprios onde realizar actividades sem nengum tipo de entraves [+info]
Porque nos chamamos Henriqueta Outeiro
Em reconhecimento da luitadora revolucionária Henriqueta Outeiro Branco, símbolo do compromisso e entrega de milhares de mulheres e homens galeg@s à causa das liberdades e da justiça social.