« Até sempre ChicoVI Jantar revolucionário em homenagem a James Connolly »

Homenagem a James Connolly

31-03-2008

  15:31:54, por cshenriqueta   , 121 palavras  
Categorias: Local Social, Gastronomia

Homenagem a James Connolly

Celebrou-se sábado dia 29 no Centro Social Henriqueta Outeiro o VI Jantar Revolucionário organizado pola Assembleia Aberta. Após vários meses mantendo esta cita de camaradagem e convívio, podemos nesta altura parabenizar-nos por recuperarmos, da mao dum dos sócios do Centro Social, a apresentaçom formativa da figura homenageada, -neste caso James Connolly- com abertura para o debate após a sobre-mesa.

Agradecemos a assistência a esta cita e garantimos mais gastronomia nacional e mais recuperaçons de figuras históricas da esquerda revolucionária e dos movimentos de libertaçom nacional. Para o mês de Abril o vizinho Portugal tomará o relevo com a celebrçom do 24 aniversário da Revoluçom dos Cravos.

Sem comentários ainda

Que somos?

O CS Henriqueta Outeiro é umha iniciativa da esquerda independentista para se dotar de espaços próprios onde realizar actividades sem nengum tipo de entraves [+info]

Porque nos chamamos Henriqueta Outeiro

Em reconhecimento da luitadora revolucionária Henriqueta Outeiro Branco, símbolo do compromisso e entrega de milhares de mulheres e homens galeg@s à causa das liberdades e da justiça social.

Onde Estamos? Onde Estamos? Internet Onde Estamos?

Categorias

Retain only results that match:

Busca

  Feeds XML

powered by b2evolution CMS