« Dia das Letras: O reintegracionismo da comarca na rua | Até sempre Chico » |
O Centro de Estudos Marxistas, impulsionado desde a Assembleia do Centro Social Henriqueta Outeiro, volverá reunir-se esta semana para analisar e debater o desenvolvimento histórico da esquerda independentista galega.
As pessoas promotoras do Centro de Estudos tencionam endereçar as temáticas de análise focando-as face o acesso a questons essenciais de formaçom, pondo fincapê no conhecimento de aspectos básicos para as pessoas interessadas na teoria revolucionária.
É assim que se facilitará no local da rua Quiroga Palácios um dossier esquemático cedido polas organizaçons juvenil e estudantil BRIGA e AGIR, sobre o devir do movimento de emancipaçom nacional desde as suas origens. As pessoas que queiram participar poderám seguir com mais detalhe a vindoura sessom fotocopiando o dossier citado, solicitando-o no próprio local em horário de abertura habitual, de 19 a 23 horas desde segunda-feira.
A sessom terá lugar quinta-feira dia 15, a partir das 20 horas. Para rematar, sugerimos como obras de referência para o estudo da matéria as publicadas pola Abrente Editora:
- Para umha Galiza independente. Vári@s autores/as.
- A esquerda independentista galega (1977-1995). Noa Rios Bergantinhos.
O CS Henriqueta Outeiro é umha iniciativa da esquerda independentista para se dotar de espaços próprios onde realizar actividades sem nengum tipo de entraves [+info]
Porque nos chamamos Henriqueta Outeiro
Em reconhecimento da luitadora revolucionária Henriqueta Outeiro Branco, símbolo do compromisso e entrega de milhares de mulheres e homens galeg@s à causa das liberdades e da justiça social.